Klacht Online.nl: WAARDELOZE TV ONTVANGST

Klachtnummer
# 76825
Gebruiker
Klager
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Al 6 maanden is de TV ontvangst ontiegelijk waardeloos!
Het maakt niet uit waar ik de antenne neer zet/hang,want het verbeterd helemaal niets!
Kan niet gewoon normaal tv kijken,ongelofelijk frustrerend.
Ik wil een andere of extra apparatuur,want de diensten behoren gewoon te werken met de geleverde producten.
Ook zou ik 30 mb internet hebben,maar kom echt niet hoger dan 20 mb.
Jullie klantenservice is onbereikbaar en ben niet meer van plan om het te proberen,aangezien ik met iemand anders telefoon probeer te bellen. Afschaffen die 0900-nummers voor klantenservices!
Zoals ik al in een brief heb vermeld: Ik ben telefonisch niet bereikbaar.Heb een alles in 1 pakket,dus ook inderdaad met bellen,maarrrr ik heb geen toestel! Heb ook geen mobiel.

Gewenste oplossing

Kosteloos opzeggen van abonnement,aangezien jullie in gebreke blijven met het leveren van jullie diensten!

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Klager,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  2. Auteur
    Klager
    Datum
    Zoals hier boven al vermeld,ik heb geen telefoon.
    Weet niet welk deel jullie er niet van begrijpen?
    Graag een brief van contractontbinding naar mijn huisadres.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klager,
    helaas heeft u onze helpdesk nooit gebeld met een vraag om een oplossing. De kortingsperiode van een jaar is voorbij, als u binnen een maand aangegeven zou hebben dat uw televisie niet goed werkt, hadden wij uw contract opgezegd. U bent nu helaas te laat. U kunt onze helpdesk bellen, zodat zij uw probleem kunnen oplossen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (MVY)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen