Klacht Online.nl: waarom duurt alles zo lang met iets te leveren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 192515
Gebruiker
Ton
Datum
5 reacties

Details

De klacht

op 5 okt j.l. vraag ik online een extra tv ontvanger aan voor 5 euro extra bij mij bestaand abonnement niet zo moeilijk lijkt mij inpakken dat ding en versturen na ruim 3 weken nog helemaal niks gezien , terwijl jullie op 6 okt mailen bedankt voor u bestelling binnen 17 dagen zullen wij het activeren , waarom komen jullie je afspraken nu eens niet gewoon na lijkt me toch niet zo moeilijk , als ik iets in China besteld heb ik het binnen 14 dagen in huis maar jullie zullen wel weer een of ander smoesje hebben zoals gewoonlijk.
ik heb ook al een klacht bij jullie neergelegd en krijg meteen antwoord we streven ernaar u binnen 2 dagen te beantwoorden, inderdaad na 2 dagen een mail van jullie met het antwoord door het grote aantal vragen lukt het ons niet binnen de gestelde tijd te antwoorden altijd maar weer van die smoesjes. is het nu zo moeilijk een tv ontvanger te leveren heb ik op 4 november niks ontvangen laat de tv ontvanger maar mooi heen dan heb ik hem echt niet meer nodig klant

De oplossing

mijn oplossing is lever de extra tv ontvanger voor 5 november anders hou je hem maar gewoon, lijkt me toch niet zo moeilijk en kom nu eens niet met allerhande verhaaltjes lever dat ding een gewoon

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ton,

    Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar dat is helaas niet gelukt. Wij hebben een contact persoon voor uw dossier aangesteld en we zullen zo spoedig mogelijk nogmaals proberen u te bereiken.

    Met vriendelijke groet,
    Luuk van Online.nl
  2. Auteur
    Ton
    Datum
    iid online zaterdagmiddag 29-10 ben ik door jullie gebeld om 15.15 uur gesprek heb ik gemist het is nu dinsdag avond 01-11 en niks meer gehoord ach online jullie hebben het een keer geprobeerd en zullen niet sneller een actie ondernemen wat een geweldige service. Al ruim 4 weken wachten voor een kastje extra tv aansluiting wat een snelheid, maar het zal jullie een zorg zijn of een klant nu loopt te zeiken of niet klant vriendelijkheid is bij jullie ver te zoeken . Gr Ton kilsdonk
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ton,

    Wij hebben u gebeld, maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zien dat de extra tv ontvanger is verstuurd. Wij willen graag weten of u deze heeft ontvangen, en of we nog iets voor u kunnen doen. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, bellen wij u nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Maria van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ton,

    We hebben zojuist telefonisch contact gehad en hebben uw klacht afgehandeld. Graag willen we u vragen om hierop te reageren en de klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Prawien van Online.nl
  5. Auteur
    Ton
    Datum
    ze geven me gelijk dat het zo lang geduurd het was druk was hun antwoord, ik vindt dat je met z'n antwoord er wel makkelijk van afkomt voor z'n bedrijf beslist niet klant vriendelijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ton
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen