Opgelost door Online.nl: Waarom geen antwoord op een vraag.

Corralón

Na enkele weken in het buitenland kwam ik op 9 November j.l. terug in Doorwerth. Vrijwel direct daarna (11 Nov) stuurde ik via de online website (contactformulier) het bericht dat ik niet meer gebeld kon worden: " Wegens technische problemen kan het gesprek niet tot stand worden gebracht". Een paar dagen daarna stuurde ik opnieuw een contactformulier via de website, vanwege het uitblijven van een reactie van de kant van Online, en ik citeer mijn bericht: "Nu bijna een week geleden verstuurde wij een melding van een storing, nl. dat we niet gebeld kunnen worden op ons vaste nummer; uitgaande gesprekken zijn mogelijk, internet werkt. Het 2de incoontje van links, op de voorkant van het ZyXEL apparaat is oranje. Tot op de dag van vandaag geen enkele reactie - ik overweeg om mijn melding maar weer op Klachtenkompas.nl te zetten, in de hoop op een reactie van Uw kant. "
Aangezien Online nog niets van zich heeft laten horen, nu deze klacht.
Om dat ik geen enkeleeen

De gewenste oplossing is dat men ons weer kan bellen op onze vaste telefoonlijn 0263340633. Om dat te bereiken verwacht ik van Online hulp om "de technische problemen" op te lossen.

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Corralón
    Mocht de contactpersoon mij telefonisch willen bereiken dan kan dat, zoals reeds beschreven, alleen via mijn mobiele telefoon: 0643953907. Natuurlijk kan U mij ook altijd bereiken via de email: stokmansbehling@gmail.com
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

Corralón
    De situatie is, ondanks "de vervolgstappen" niet verbetert, in tegendeel, voor onze Ipad moest ik opnieuw het wachtwoord geven, dan echter NIET meer werd geaccepteerd. M.a.w. inkomende gesprekken onmogelijk en gebruik Ipad idem dito. Wel kunnen we nog steeds internetten en bellen naar buiten.
    Geachte klant,

Voor uw telefoonverbinding is er een technisch dossier opgesteld.
    Uw contactpersoon zal nogmaals contact met u opnemen, zodra er een oplossing beschikbaar is.
    Tevens raden wij u aan om het wifi wachtwoord te gebruiken wat achter op uw modem staat.

Corralón
    Uw reactie bevreemd mij, met name Uw opmerking over het te gebruiken wachtwoord voor Wifi, want natuurlijk heb ik dat gebruikt!!
    Inmiddels ben ik gebeld door een van Uw medewerkers op mijn vaste telefoonlijn, dus het lijkt of de problemen zijn opgelost, met daarvoor mijn dank. Blijft onverminderd mijn verwondering over het niet werken van het contactformulier via Uw website. Een eventueel volgende klacht zal ik dan ook direct bij het klachtenkompas deponeren.
    Geachte klant,

Wij zullen een onderzoek instellen naar de onbeantwoorde contactformulieren, zodat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen.
    Wij zijn blij om te horen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

Corralón
    Na plaatsing in Klachtenkompas is de afhandeling snel en correct gerealiseerd. Verbetering van de reactie van Online op contactformulieren laat nog te wensen over.

Corralón

Ook een klacht indienen over Online.nl?