Opgelost door Online.nl: Waarom wordt klacht # 88291 in de wacht gezet door een standaard bericht???????

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88996
Gebruiker
D.Aarts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zie # 88291.. Waarom krijg ik van jullie geen reactie terwijl andere klachten netjes worden behandeld?? Graag zsm reactie..dit kan gewoon niet!!

De oplossing

Antwoord!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Online.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    D.Aarts
    Datum
    Opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D.Aarts
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen