Opgelost door Online.nl: wacht al 10 dagen op Internet en bellen

Oranje88

Ik heb op 5 september Internet en Bellen besteld. Op 5 oktober zou het geactiveerd worden. Het modem werd een week voor aanvangsdatum bezorgd. Op 5 oktober alles geinstalleerd met telefonische hulp van een Online-medewerker. Toch bleek het niet te werken omdat er intern iets administratiefs niet was afgehandeld. De medewerker gaf aan dat het binnen 5 werkdagen opgelost zou zijn. Ik vroeg nog, kan dat niet eerder? Iets administratiefs is toch zo geregeld? Nee was het antwoord, maar het zou maximaal 5 dagen duren. Na 5 dagen.... weer modem aangesloten, niks, geen verbinding. Weer gebeld met Online..... Sorry meneer, er is iets fout gegaan. Niemand bleek in de tussentijd actie te hebben ondernomen. "Het ligt bij een collega". Wij beloven dat het binnen 2 dagen verholpen is. Afijn op 13 oktober weer gebeld. "Ja Sorry meneer, mijn collega heeft het niet opgepakt, excuses, excuses. Vandaag 15 oktober nog maar eens gebeld. "Uhh ja meneer, het ligt nog steeds bij een collega.

Binnen 2 dagen een oplossing zodat Internet en bellen het uiterlijk zaterdag 17 oktober doet. Compensatie in financiele zin voor alle dagen dat we geen Internet en bellen hebben. + 30 euro extra omdat ik steeds extra GB moet bijkopen om thuis te kunnen werken bij KNP. Inmiddels sinds 5 oktober 4 GigaB extra gekocht.

Geachte Oranje88,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Oranje88
    Dank voor t bericht. Dus vanaf morgen heb ik Internet en bellen?
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Klantenservice Online.nl (SS)
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

Klantenservice Online.nl (SS)
    Geachte klant,

Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

Klantenservice Online.nl (CS)
    Oranje88
    We hebben inmiddels contact gehad, de monteur is langs geweest. Nu nog even kijke of t naar behoren werkt en de compensatie met elkaar afspreken. Hopepelijk kunnen we vrij of zat alles met elkaar geregeld hebben
    Geachte klant,

In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
    Oranje88
    Online heeft erkend dat ze intern fouten hebben gemaakt, maar vervolgens hebben ze het prima afgehandeld zodat we nu internet hebben. Daarnaast is een goede compensatie verstrekt.

Oranje88

Ook een klacht indienen over Online.nl?