Klacht Online.nl: wacht al 8 weken op aansluiting

Klachtnummer
# 69926
Gebruiker
samsung007
Datum
5 reacties

Details

De klacht

had kpn glasvezel als provider maar dacht ga eens naar wat anders kijken en zag online
had mijn contract bij kpn opgezegd en liep tot 9 juli en online had gezegd dat zij tegen de 5 juli zouden aansluiten maar op 10 juli had ik geen tv-internet-en geen telefoon meer.
heb al 4keer naar online gebeld met mijn mobiele telefoon en krijg steeds weer wat anders te horen.
eerst waren ze mijn aanvraag vergeten te behandelen toen lag het aan kpn en nu hebben ze niet genoeg mensen heb zo iets nog nooit meegemaakt bagger en ze zeggen ook nog
dat ze streven naar klant tevredenheid

De oplossing

graag de kosten van mijn telefoon rekening betaald krijgen
als het probleem niet binnen een week word opgelost wil ik graag van het contract af.
en dan snel weer terug naar kpnglasvezel

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
  2. Auteur
    samsung007
    Datum
    zit nog te wachten op telefoon
  3. Auteur
    samsung007
    Datum
    Graag na16.30 bellen ben aan het werk dank u
  4. Auteur
    samsung007
    Datum
    wacht nog steeds op een telefoontje,
    maar ja wat is bij hun op korte termijn 10 weken.
    wwil gewoon van het contract af weg ermee
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Uw abonnement bij Online.nl is al geruime tijd geleden geannuleerd.
    Graag willen wij u vragen om de klacht te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen