Wacht al twee maanden op de vergoeding.

Kwan

3 a 4 maanden geleden kon ik meer dan een maand niet fatsoenlijk gebruik maken van het internet. Internet was traag en viel ook vaak uit. Ik kon daardoor mijn werk niet doen en liep onnodig tegen sfudieproblemen aan. Begin November met online.nl afgesproken dat ik een compensatie van iets meer dan 20 euro zou krijgen. Ik vond dat persoonlijk veel te weinig voor het ongemak dat ik had meegemaakt, maar goed ik was al blij dat ze met een oplossing kwamen. Nu meer dan twee maanden verder heb ik nog steeds die compensatie niet ontvangen. Meerdere malen gebeld, maar kreeg niemand aan de lijn. Zelfs een uur wachten was soms onvoldoende. Die spaarzame keren dat ik iemand aan de telefoon kreeg, werd ik doorverbonden of kreeg te horen dat het geld ieder moment gestort kon worden. " Nee, nee, nu hoeft u echt niet zo lang meer te wachten" zeiden ze ongeveer een maand geleden. Geld van je rekening halen kan vrij snel, maar stukje compensatie duurt blijkbaar meer dan 2 maanden. Het gaat me echt niet om die 20 euro, heb al meer aan telefoonkosten gemaakt door die uren aan de telefoon, maar het is het principe. Na dit bericht zal ik waarschijnlijk het geld vrij flot ontvangen . Het is gewoon zeer jammer dat het op deze manier gaat.

Het bedrag zsm ontvangen.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren