Opgelost door Online.nl: Wacht al twee maanden op digitale TV

Live Mike

Mijn Klacht loopt vanaf 27 april. Het digitale TV installatie pakket was snel geleverd. Echter bij aansluiting blijkt dat het beeld blijft hangen. De oorzaak moet worden gezocht in te lage Mbit. Er zou een monteur langs moeten komen. Deze is echter nog niet geweest en de diverse telefoontjes die ik heb moeten plegen wordt er verteld dat er aan het probleem wordt gewerkt. Maar hoe! Ik moet worden omgezet maar de medewerkster kon mij niets inhoudelijk hier over vertellen. Als ik dan vraag wanneer kon hier geen antwoord op worden gegeven. Ik heb inmiddels mijn tot twee maal toe mijn automatische incasso geretourneerd. Sorry Online maar de wacht deuntje kan ik niet meer aanhoren.

Ik wil van mijn contract af. Dit loopt juridisch waarschijnlijk op niks uit omdat de medewerkester mij vertelde dat ik een contract heb. Maar wat als je niet krijgt wat er in het contract staat. Dan moet het toch ontbonden worden! Ik vind 2 maanden voor een probleem echt te lang. Het niet mee denken en uitleg geven waar het probleem zit werkt ook in hun nadeel. Ben duidelijke en zeg ook eerlijk als je het probleem niet kan oplossen. Maar hou geen mensen aan het lijntje. Dat is niet professioneel.
Ik heb jaren prima internet gehad dus was al jaren een te vrede klant en dacht dan ook maar digitale TV maar daar had ik niet aan moeten beginnen.

Online.nl
    Beste klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Beste Love Mike,
    Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. We hebben u ook een reactie gestuurd. Wij verzoeken u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (JP)
    Live Mike
    De snelle reactie van online had ik niet verwacht. Ik ben vooralsnog te vrede met de oplossing voor zoals ze hem hebben aangeboden. Het is nog niet afgewikkeld maar ik verwacht geen problemen meer omdat ik nu een rechtstreeks contact heb.

Live Mike

Ook een klacht indienen over Online.nl?