Opgelost door Online.nl: Wachten op crediteren van onterechte telefoonkosten !

MMO

Afgelopen maart,april,mei 2015 was mijn telefoonnr.per ongeluk gegeven aan iemand anders( zie mijn file). Dit gaf de nodige stress en belangrijk"telefoonkosten"(Aangezien deze man op mijn kosten telefoneerde). Na vele telefoontjes met u en dhr.BS is mijn abonnementsgeld van 1 maand gecrediteerd, maar er is ook beloofd dat de telefoonkosten (die ik niet gemaakt heb) gecrediteerd zouden worden. Tot op heden(sept.2015) is dit niet gebeurd. Er is mij ook beloofd hierover geen zorgen te maken,, maar na bijna vier maanden verder ga ik mij dus wel zorgen maken. Na een aantal telefoontjes ( elke keer 0,50 !)waarin er weer beloofd werd dat ik terug gebeld zou worden,wacht ik nog steeds. Ik eis nu dat er actie wordt ondernomen en dat ik niet genegeerd wordt en dat Online.nl en dhr.BS zich aan hun afspraken houden.

Dat Online.nl doet wat hij beloofd en mij de telefoonkosten van zeker € 65 crediteert.

Online.nl
    Geachte Marianne Visser,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Geachte Online.nl,
    Ik wacht af....vind het jammer dat ik dit op deze manier moet melden om gehoord te worden !
    Laat zien dat Online.nl een bedrijf is waar klanten serieus worden genomen...
    Mvg.M.M.O
    Online.nl
    Geachte MMO,

In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
    MMO
    Zo ken ik Online.nl weer !
    Netjes contact opgenomen en snel afgehandeld naar volle tevredenheid. Online.nl (BS) laat zien dat de klanten en hun klachten serieus worden genomen. Top !

MMO

Ook een klacht indienen over Online.nl?