Klacht Online.nl: wachtijden " 1 moment geduld AUB " #$$@##@ en we zijn nog in de wacht 70min al

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 196659
Gebruiker
pissed-off
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Absurd bellen met het nummer van hun zo genaamd speciale team op 0880038585
na over te worden gezet na het vdsl netwerk
nou 1 moment is onderhand al 1 uur en 10 min en nog geen hulp sta nu nog
in de wacht
SCHANDALIG !!!
en dat omdat ze hun overzetting op 21 nov 2016 niet zijn nagekomen
ben blij als het voorbij is

Aanvulling:
Heb ze dan eindelijk na 84 min aan de lijn gehad om dan vervolgens doodleuk te krijgen horen
Ja meneer er is wat mis gegaan u bent inderdaad nog niet overgezet door de monteur !
We maken een ticket aan en bellen U binnen 5 dagen !!!! op . ( als de klacht wordt opgepakt ) Tuurlijk laat de klant nog maar wat langer wachten .
Maar er is wel wat veranderd namelijk mijn snelheid die is ineens gezakt van 14Mb/s naar 6Mb/s nadat de monteur vanmorgen rond 08.15 een reset heeft uitgevoerd . Ik heb hem nog opnieuw ingetrained maar dat mag niet helpen snelheid is gewoon gehalveerd nu

De oplossing

zorg gewoon dat jullie bereikbaar zijn
en los problemen nou eens op

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste A.E.J. van Tent
    ,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Het ticket voor overzetten naar VDSL zodat u weer de afgesproken snelheid haalt is in behandeling bij de technische afdeling.
    Zoals telefonisch besproken nemen wij kontakt met u op om de voortgang en de afwikkeling van deze klacht met u op te nemen.
    Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.


    Met vriendelijke groet,

    Ronald van Online.nl
  2. Auteur
    pissed-off
    Datum
    Ondertussen is het 28-11-2016 en er heeft mij nog steeds niemand gebeld naar jullie telefoontje .
    Zit dus blijkbaar geen schot of snelheid in net zoals mijn internet !
  3. Auteur
    pissed-off
    Datum
    En onderhand zijn we 14 dagen JAWEL 14 dagen verder
    en niks nada nopes er is gewoon nog helemaal niks gedaan
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste A.E.J. van Tent,

    Eerder vanavond hebben we telefonisch contact gehad. We zijn overeen gekomen dat ik de technische afdeling aan ga sturen om te zorgen dat uw snelheid tijdelijk teruggaat naar de ADSL snelheid die u na de migratie had. Ook ga ik zorgen dat de administratieve afdeling zo spoedig mogelijk het abonnement terug gaat zetten naar VDSL.

    Daarnaast zijn we een compensatie overeen gekomen voor alle problemen die gespeeld hebben en de service die te wensen overliet.

    Aanstaande donderdag hebben we contact om de voortgang te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Perry van der Veen

  5. Auteur
    pissed-off
    Datum
    [Quote]
    Aanstaande donderdag 08-12-2016 hebben we contact om de voortgang te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Perry van der Veen

    Einde [/Quote]

    En nu is het Dinsdag 13-12-2016 en her heeft niemand gebeld en de snelheid is nog steeds het zelfde
  6. Auteur
    pissed-off
    Datum
    Kijk aan 1 week verder en wat denk je .
    NIKS NADA NOPES
    niemand belt
    snelheid nog steeds het zelfde en de compensatie die was afgesproken ????
    juist gewoon weer het maandbedrag afgehouden

    Dus beloftes komen jullie niet na
    Gemaakte compensatie komen jullie niet na
    Afspraken komen jullie niet na

    Dan ga ik toch maar het contract ontbinden via de officiële weg en de eerste is deze site met gesprekken met jullie bedrijf . De tweede wordt de aangetekende brief wegens wanprestaties

    Speed van modem
    Upstream lijnsnelheid (kbit/s)776
    Downstream lijnsnelheid (kbit/s)

    6099

    Verbindingstype


    ADSL2+

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pissed-off
Datum
Uiteindelijke oplossing
Maak toch niks uit wat ik hier nou vraag want ze kunnen het niet waar maken en ook niet leveren zoals het hoort compensatie of niet . Jullie hadden mij belooft om me in ieder geval terug te zetten naar de oude snelheid en zelfs DAT gaat niet , Lijkt wel dat wanneer men akkoord gaat met een compensatie dat ze dan ook gewoon NIKS meer doen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen