Opgelost door Online.nl: Wachttijd monteur: 1 WEEK!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 276107
Gebruiker
satfun
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bij buren van mij die al aardig op leeftijd zijn viel vorige week telefoon en internet uit. Online met mobiel gebeld en ze kregen als antwoord dat het "bejaarde" modem wel de oorzaak zou zijn. Er werd een nieuw modem opgestuurd maar ook daarmee geen telefoon en internet. Weer gebeld met Online en na onderzoek moest er een monteur komen. Maar dat kan pas over EEN WEEK! Ja, zegt de medewerker, we zijn nog maar klein dus het kan niet zo snel als bij KPN en Ziggo! Buren zijn van plan om dan maar naar KPN over te stappen.

De oplossing

De storing sneller oplossen.

3 reacties

  1. Auteur
    satfun
    Datum
    Er is in een privé bericht dezelfde dag nog gereageerd door Online waarin de gegevens gevraagd werden. Die heb ik direct in een privé bericht doorgegeven. Ze wilden het probleem zo snel mogelijk oplossen. Daarna heeft de klant tot op heden niets meer vernomen en ook hier geen bericht meer ontvangen.
    Als er zo met klanten en storingen wordt omgegaan zal Online altijd wel "klein" blijven.
    Klant heeft nog steeds geen telefoon en internet.
  2. Auteur
    satfun
    Datum
    Online laat weten dat klant telefonisch niet bereikbaar was. Dat kan kloppen, telefoon en internet werkten niet meer. Maar de monteur is nu geweest en hij constateerde dat het nieuw opgestuurde modem defect was. Nadat hij deze vervangen had werkte internet weer. Nadat de monteur weg was bleek de vaste telefoon het nog niet te doen. Dit heeft de monteur dus niet gecontroleerd.
  3. Auteur
    satfun
    Datum
    Een week later is er opnieuw een monteur gekomen en heeft er voor gezorgd dat de telefoon het weer ging doen. Er stond bij Online iets nog verkeerd ingesteld.
    Nu werkt alles na ruim 2 weken weer. Jammer dat het probleem niet sneller opgelost kon worden want dit kost toch klanten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
satfun
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen