Opgelost door Online.nl: Wachttijd monteur: 1 WEEK!

sad Opgelost
satfun

Bij buren van mij die al aardig op leeftijd zijn viel vorige week telefoon en internet uit. Online met mobiel gebeld en ze kregen als antwoord dat het "bejaarde" modem wel de oorzaak zou zijn. Er werd een nieuw modem opgestuurd maar ook daarmee geen telefoon en internet. Weer gebeld met Online en na onderzoek moest er een monteur komen. Maar dat kan pas over EEN WEEK! Ja, zegt de medewerker, we zijn nog maar klein dus het kan niet zo snel als bij KPN en Ziggo! Buren zijn van plan om dan maar naar KPN over te stappen.

De storing sneller oplossen.

satfun
    Er is in een privé bericht dezelfde dag nog gereageerd door Online waarin de gegevens gevraagd werden. Die heb ik direct in een privé bericht doorgegeven. Ze wilden het probleem zo snel mogelijk oplossen. Daarna heeft de klant tot op heden niets meer vernomen en ook hier geen bericht meer ontvangen.
    Als er zo met klanten en storingen wordt omgegaan zal Online altijd wel "klein" blijven.
    Klant heeft nog steeds geen telefoon en internet.
    satfun
    Online laat weten dat klant telefonisch niet bereikbaar was. Dat kan kloppen, telefoon en internet werkten niet meer. Maar de monteur is nu geweest en hij constateerde dat het nieuw opgestuurde modem defect was. Nadat hij deze vervangen had werkte internet weer. Nadat de monteur weg was bleek de vaste telefoon het nog niet te doen. Dit heeft de monteur dus niet gecontroleerd.
    satfun
    Een week later is er opnieuw een monteur gekomen en heeft er voor gezorgd dat de telefoon het weer ging doen. Er stond bij Online iets nog verkeerd ingesteld.
    Nu werkt alles na ruim 2 weken weer. Jammer dat het probleem niet sneller opgelost kon worden want dit kost toch klanten.

satfun

Ook een klacht indienen over Online.nl?