Klacht Online.nl: wacHttijd

Klachtnummer
# 75451
Gebruiker
Suzanneknol
Datum
7 reacties

Details

De klacht

nieuwe klant. tvdecoder werkt niet...ben in totaal al 2,5 uur in de wacht...nog niemand gesproken. als je klant wil worden bel je gratis maar wil je gebrik maken van je prodct kost het je heel veel geld. spijt van mijn switch naar online.nl

De oplossing

dat ik geholpen word en dat er geen belkosten gerekend worden.

7 reacties

  1. Auteur
    Suzanneknol
    Datum
    Zo he! ik heb iemand gesproken! en het werkt! n nog compensatie voor mijn belkosten!!
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Suzanneknol,Wij vinden het fijn te vernemen dat u naar wens bent geholpen! Wij bieden onze excuses aan voor de lange wachttijd. Wij verzoeken u vriendelijk deze klacht te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  3. Auteur
    Suzanneknol
    Datum
    natuurlijk sluit ik deze klacht niet! ik heb zometeen een rekening van 30euro naar jullie! die ga ik niet betalen. ik hang momenteel weer al 60min in de wacht omdat er weer iets niet nr behoren werkt! ik geef online.nl een laatste kans om mij mn beloofde diensten te leveren, geen belkosten te rekenen en mij te compenseren voor al die uren ellende!!
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Suzanneknol,Wij verzoeken u vriendelijk uw telefoonspecificaties naar ons toe te sturen. Dit kunt u doen via:
    Online.nl
    Postbus 16156
    2500 BD Den Haag
    Zodra wij deze gegevens hebben ontvangen, wordt uw creditering in behandeling genomen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Suzanneknol,Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Suzanneknol,
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Suzanneknol,
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen