Opgelost door Online.nl: Waiting for connection

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 386912
Gebruiker
Tenr
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In eerste instantie werkte hef modem niet. Gelukkig, omdat we een nieuwe klant zijn, kregen we een gratis monteur. Enfin geregeld. Nu hebben we geen tv. Waiting for connection. Jammer. Klantenservice gebeld, even resetten. Nee, helaas. Nog een keer bellen. Er werd een ticket aangemaakt, dit kan wel tot 5!!!werkdagen duren. Als we vragen krijgen we misschien compensatie.

De oplossing

Ik wil dat ze het binnen 1 dag oplossen. Bij nieuwe klanten dien je direct goed te leveren

1 reactie

  1. Auteur
    Tenr
    Datum
    We hebben nu een nieuw kastje ontvangen nog net voor het weekend. Direct aansluiten, maar wat blijkt, deze werkt helemaal niet. Geen eens spanning. Ben net een week bij Online, maar twijfel ernstig of dit wel een goed idee is geweest.

    Compensatie zal ik zeker gaan vragen zodra ik hopelijk dinsdag mijn nieuwe kastje binnen krijg. Vanaf 27.8 dag van aansluiting al problemen en geen mogelijkheid tot televisie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tenr
Datum
Uiteindelijke oplossing
We hebben een eigen kabel gebruikt na ruim een week gissen
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen