Klacht Online.nl: wanprestatie zonder nemen eigen verantwoordelijkheid

Karma46

Per 2 juni tv/internet aangevraagd bij online welke per 1 juli in zou gaan. Op 1 juli geen tv, gebeld met klantenservice monteur ingepland. 2 juli bericht dat de monteur weer was afgezegd maar nog steeds geen tv en haperend internet. Weer gebeld en zou aan een ontbrekende code liggen wat toch wel 3 dagen zou gaan duren voordat het opgelost zou zijn. Op 5 juli een foutcode die ervoor zorgde dat er na 2 sec enkel stilstaand beeld was. Veel bellen, via facebook contact leggen en enige wat werd gezegd was dat we stekker eruit moesten halen dan zou het goed komen. In tussentijd ook ontdekt dat het zenderpakket was gewijzigd waar ik nooit iets over te horen had gekregen, zou sowieso nooit naar online zijn gegaan met de weggevallen zenders. Op 24 juli had ik nog steeds geen tv, haperend internet en hier al klacht geplaatst. Ik wilde een boetevrije opzegging van het contract. Via sms! Bericht gekregen dat ze het verzoek nog in overweging aan het nemen waren. Op 4 augustus heb ik het hele pakket retour gezonden want had geen tv etc dus andere provider genomen. Afschrijven kunnen ze wel, leveren niet. Geld teruggeboekt en ook bleek dat men mijn contact doodleuk een maand opgeschoven heeft, wat aangaf dat ik per 31 juli spontaan ontvangst gehad zou moeten hebben maar men wist al dat ik dat niet meer kon checken omdat alles retour zou komen. Ik wil nog steeds een boetevrije opzegging want heb complete maand geen levering gehad en per 4 aug is alke huurapparatuur al retour gezonden. Men reageert niet op brieven maar gaat gewoon eigen gang zonder verantwoordelijkheid te nemen voor eigen wanprestatie. Schandalig beleid en slechte klantenservice

ik wil dat men stopt met negeren brieven en het contract boetevrij beeindigen. Er is vaak contact geweest en simpelweg een complete maand niets geleverd.

Ook een klacht indienen over Online.nl?