Klacht Online.nl: We hebben geen tv en telefoon

Boze klant

We hebben sinds 28 maart geen tv en geen telefoon. Het omzetten van Fiber naar Online is steeds nog niet gelukt! Duurt wel erg lang. Geen reclame !!!! Balen !!!!!!!

Zo gauw mogelijk de omzetting in orde maken

Boze klant
    We hebben vandaag een nieuw modem ontvangen en deze is met behulp van call center aangesloten.We moesten twee uur wachten totdat de verbinding tot is gekomen.We hadden er geen vertrouwen in maar moesten rustig wachten volgens de call center en dan zou alles het doen,......
    ..maar na dik drie uur wachten niks geen verbetering. Ook hadden we nu geen internet meer.
    Dus alles terug gezet en melden en dan maar weer wachten....l
    De rekening voor april is al binnen,maar u denkt toch niet dat we betalen voor niet geleverde diensten.
    Wordt vervolgd....
    Boze klant
    We hebben toen we uw mail kregen gelijk de ontvangen hardware weer aangesloten .Voor die tijd hadden we niks meer ook geen internet. Toen de ontvangen apparatuur aangesloten was deed het internet het gelukkig ook weer.
    Een tijdje later konden we ook bellen en gebeld worden. Geweldig !
    We kregen weer hoop .Na bijna drie weken.
    We hebben zoals u hebt gemaild de apparatuur aangesloten laten zitten .
    Vol verwachting klopt ons hart..... Het zou toch niet.... Het zou bijna te mooi zijn.
    Helaas doet vanmorgen de televisie niks.De tv vraagt steeds naar codes die we niet hebben en volgens medewerkers van inline ook niet nodig hebben.
    Hier is dus een klein lichtpuntje ,blij dat we zijn met internet en telefoon.
    Hopelijk vandaag de tv ook.
    We vertrouwen erop.
    Hopelijk hebben we u nu voldoende geïnformeerd .
    We kijken uit naar uw reactie.

Groetjes
    Bedankt voor uw reactie.
    Mijn foutmelding is het volgende:
    Wij moeten ons klantnummer intypen .Ons klantnummer heeft acht cijfers, maar we kunnen er maar zes intypen.
    Meer kunnen we niet.
    Hopende op uw reactie.
    Boze klant
    We hebben de nieuwe televisieontvanger ontvangen.
    Het is bijna te mooi om waar te zijn,want hij doet het.
    Super,na drie weken kunnen we eindelijk weer tv kijken.
    Ik hoop dat jullie nog over de brug komen met een compensatieregeling.
    Ik hoor het graag.
    Boze klant
    Bedankt voor jullie bericht.
    Ik probeer online te bellen ,maar ze nemen gewoon de telefoon niet op,niet erg klantvriendelijk moet ik zeggen.
    We kregen tien euro compensatie mailt u ,maar op 5 april kregen we ook al tien euro compensatie en het heeft daarna nog dik twee weken geduurd voordat we van uw diensten gebruik konden maken. Ik begrijp daaruit dat u rekent tien euro per week dat zou dan komen op dertig euro.Tien euro vind ik erg weinig.We hadden ook nog kosten voor onze mobiele telefoon gemaakt dus tien euro is echt belachelijk weinig.
    Terwijl ik dit typ probeer ik online ook te bellen maar ze nemen echt niet op.
    Nu zie ik ook nog dat u ons kosten in rekening hebt gebracht omdat we in maart hebben gebeld terwijl wij onbeperkt bellen hebben. Die kosten moeten sowieso vergoed worden. Het was 5,71 euro.
    Ik hoor van jullie.
    Boze klant
    Ik kom nog even terug op mijn vorige mail. Ik typte dat online niet bereikbaar was,maar nu blijkt dat onze telefoon het helemaal niet doet.
    Wat is dit .Zijn we blij dat we eindelijk gebruik kunnen maken van jullie diensten en nu lijkt het dus gebakken lucht.
    En daarvoor zoveel betalen. Ik dacht het niet.Het is niet reëel.
    Wordt vervolgd
    Dank voor uw mail.
    De telefoon doet het nog niet.
    Boze klant
    Sorry,maar de telefoon werkt nog steeds niet.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren