Klacht Online.nl: We wachten nu al 4 maanden op terugbetaling!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 194419
Gebruiker
Boris
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Beste heer, mevrouw van Online.nl,

Wij hebben per ongeluk 3 maanden het abonnement doorbetaald, terwijl we waren overgestapt naar een andere provider. Dit hebben wij direct bij jullie gemeld via de mail. Vervolgens hebben wij veelvoudig mail en telefooncontact gehad, waarin meerder malen werd beloofd dat het bedrag van € 74,58 naar ons zou worden overgemaakt. In de laatste mail wordt zelf beweerd dat op 19 september jl. het bedrag naar ons is overgemaakt.

Helaas is dit niet het geval! Wij zijn echt verbaasd dat het 4 maanden moet duren om een bedrag, dat wij zelf 3 maanden te lang hebben overgemaakt naar jullie, terug te krijgen op onze rekening.

Wij zijn ondertussen een beetje klaar met het wachten en de valse beloftes. Ik stuur jullie vandaag direct ook nog een email. Maar helaas ben ik genoodzaakt om het ook via deze weg te doen. Wij hopen dat het deze week eens in orde kan worden gemaakt!

Met vriendelijke groet,
Boris van der Weij

De oplossing

Wij verwachten dat het bedrijf Online binnen nu en 5 werkdagen het bedrag van € 74, 58 naar ons overmaakt, zodat we dit hoofdstuk eens kunnen afsluiten!

9 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Boris,


    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk kontakt met u op. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.


    Met vriendelijke groet,

    Ronald van Online.nl
  2. Auteur
    Boris
    Datum
    Dank u wel.

    Wij wachten het in spanning af.

    Mvg,
    Boris
  3. Auteur
    Boris
    Datum
    Beste Ronald,

    Spoedig mogelijk betekent: we laten de klant lekker wachten??

    Mvg,
    Boris
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Boris,

    Wij willen dit graag voor u nakijken. Helaas kan ik u niet vinden in ons systeem op uw postcode en huisnummer. Bent u in de tussentijd verhuisd? Zo ja zou u dan ons uw vorige postcode en huisnummer kunnen doorgeven? Zo niet wil ik u graag vragen om uw klantnummer te achterhalen, deze kunt u vinden op de mails en brieven die u van ons hebt ontvangen. Uw klantnummer begon met een W of cijfer 8.

    Met vriendelijke groet,
    Ali van Online.nl
  5. Auteur
    Boris
    Datum
    Beste Ali,

    Ik heb geen idee wat ons klantennummer is, want we zijn al meer dan een half jaar geen klant meer. Zit nu op mijn werk, dus kan ook niet bij de post. We zijn inderdaad verhuisd. Hiervoor woonde we in 4537 PS, Narcisstraat 24 Terneuzen. Mijn vriendin was klant, dus het staat ook niet onder mijn naam, maar onder W. Kay.

    Van je collega Anne krijgen we de melding dat we een rekeningwijzigingsformulier moeten invullen. Dit zullen we dan doen, hopende dat het daarmee is opgelost.
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Boris,

    Gisteren hebben wij met u telefonisch contact gehad. Het blijkt dat het bij ons bekende bankrekeningnummer van u een geruime tijd niet meer bestaat. Onze afdeling gaat voor u nakijken of wij het bedrag kunnen storten op uw bankrekeningnummer wat u aan ons hebt doorgegeven. Wij hebben hiervoor een opdracht aangemaakt voor onze achterliggende afdeling. Zodra wij hier een reactie van hebben ontvangen nemen wij contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Ali van Online.nl
  7. Auteur
    Boris
    Datum
    Beste Ali,

    Klopt dit had ik van je collega vernomen. Bedankt voor het te laten weten aan mij. Ik wacht het dan nog even af. Hopelijk krijgen jullie spoedig antwoord ;-).

    Mvg
    Boris
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Boris,

    Wij wachten nog op reactie van onze financiele afdeling. Zodat wij meer weten neem ik contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Ali van Online.nl
  9. Auteur
    Boris
    Datum
    Beste Ali,

    Inmiddels al iets gehoord van de financiële afdeling? Want het duurt wel erg lang allemaal. Ik begrijp dat jij daar niets aan kan doen, maar dit is voor ons echt niet leuk meer :-(

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boris
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste Ali of collega, Wij wachten nog steeds op antwoord. Jullie hadden beloofd ons op de hoogte te houden. Zorg er gewoon voor dat de financiële afdeling het bedrag naar ons overmaakt. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn he. Ik ben er echt klaar mee. Het continue wachten!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen