Opgelost door Online.nl: Webmail al 4 weken buiten bedrijf

HanneH

Al 4 weken komt er geen mail meer binnen. Ondanks herhaaldelijk bellen en belofte dat het binnen paar werkdagen wordt opgelost, gebeurt er niks! Heb het gevoel aan het lijntje gehouden te worden en dat er niks gebeurt. Al met al kan ik dus niks meer met mijn online webmail.

Webmail fixen zodat ik weer emails kan ontvangen.
Technisch probleem verholpen. Pas nadat ik jullie had ingeschakeld! Dank hiervoor.

HanneH
    De storing is 4 weken geleden al doorgezet naar de technische afdeling! Dus wat is nieuw?
    HanneH
    Ik kom nu helmaal niet meer in mijn mail. Webmail kent mijn wachtwoord niet meer. Dus online kan mij wel een mailtje hebben gestuurd dat het euvel verholpen is, maar.....
    HanneH
    Opgelost! Bleek een heel klein dingetje! Maar waarom heeft dit 5 weken moeten duren????
    HanneH
    Ik was al zo slim geweest om wachtwoord te resetten op online. Zal het nu nog een keer doen hahaha. Maar gaat er bij mij niet in dat dit 5 weken heeft moeten duren, en dat een medewerker van het callcenter mij paar dagen geleden nog wist te beweren dat er een algemeen probleem was bij online en dat er een derde partij bezig was om de handel op te lossen en dat jullie niet wisten wanneer dat zou zijn! Het ging notabene naar nu blijkt om 1 vlaggetje dat verkeerd stond. En dat duurt 5 weken!
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Online.nl?