Klacht Online.nl: Webmail geen toegang

JohanVL

Sinds 3 weken kan ik niet meer via Online webmail bij mijn emails komen. Krijg steeds de melding dat gebruikersnaam of password fout is .
Klacht reeds drie keer telefonisch gemeld bij de klantenservice, deze zouden mij laten terugbellen door andere afdeling, omdat zij het niet op konden lossen.
Natuurlijk nooit meer teruggebeld door Online.

Toegang tot webmail en email account herstellen

Geachte JohanVL,
    Heden hebben wij geprobeerd telefonisch met u in contact te komen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij delen u derhalve graag middels deze weg mede dat uw e-mailadres van Online.nl wederom toegankelijk is. U kunt hiervoor de inloggegevens gebruiken welke op 7 mei jl. aan u zijn toegezonden. Indien u hierover vragen en/of opmerkingen heeft, vernemen wij dat graag van u.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte JohanVL,
    Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen inzake de afhandeling van uw klacht. U heeft aangegeven dat u inmiddels gebruik heeft kunt maken van uw e-mailaccount. Zou u derhalve zo vriendelijk willen zijn de klacht te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling? Bij voorbaat vriendelijk dank.
    Klantenservice Online.nl (NH)
    Geachte JohanVL,
    Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen inzake de afhandeling van uw klacht. U heeft aan ons bevestigd dat u in de mogelijkheid verkeert in te loggen op uw e-mailaccount. Wij verzoeken u derhalve vriendelijk de klacht op Klachtenkompas te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling.
    Klantenservice Online.nl (NH)
    JohanVL
    Klacht i.v.m. Geen toegang tot Webmail werd ondanks 3 keer beloften van de Online Klantenservice pas na vier weken opgelost! Heb hierdoor veel problemen ondervonden, aangezien ik in het buitenland was en niet meer per email bereikbaar.

Ook een klacht indienen over Online.nl?