Klacht Online.nl: Wederom geen televisie en internet

# 191604
Evalien

Sinds afgelopen vrijdag geen televisie en internet van Online. Monteur komt pas 30 oktober. Dit nadat ik na de aanschaf ook al 11 dagen moest wachten op een monteur. Het is gewoon schandalig! Klantenservice is slechts bereikbaar en sturen je met een kluitje in het riet. Leidinggevenden verschuilen zich en krijg je niet te spreken. Stoppen met deze poppenkast!

Of direct verhelpen of contract beëindigen.

Beste Evalien,

We hebben zojuist geprobeerd contact te zoeken met u alleen is dat niet gelukt we zullen het later nogmaals proberen.

Danny van Online.nl.
    Evalien
    De problemen zijn nog steeds niet verholpen en Online is niet bereikbaar!! Waardeloos!!
    Beste Evalien,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad, en hebben uw klacht afgehandeld. Zoals besproken hebben we gelijk een compensatie voor u aangevraagd, die berekend zal worden met uw toekomstige nota's. Graag willen we u vragen om hierop te reageren en de klacht te sluiten.

Prawien van Online.nl.
    Online.nl
    Herstel voor voorgaande bericht.

Prawien van Online.nl.
    Evalien
    De klacht als zodanig is niet sneller afgehandeld. Voor Klachtkompas stond er een monteur ingepland en Online heeft hier niet anders op geanticipeerd door bijvoorbeeld sneller te handelen.

Evalien

Ook een klacht indienen over Online.nl?