Klacht Online.nl: Wederom geen televisie en internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 191604
Gebruiker
Evalien
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Sinds afgelopen vrijdag geen televisie en internet van Online. Monteur komt pas 30 oktober. Dit nadat ik na de aanschaf ook al 11 dagen moest wachten op een monteur. Het is gewoon schandalig! Klantenservice is slechts bereikbaar en sturen je met een kluitje in het riet. Leidinggevenden verschuilen zich en krijg je niet te spreken. Stoppen met deze poppenkast!

De oplossing

Of direct verhelpen of contract beëindigen.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Evalien,

    We hebben zojuist geprobeerd contact te zoeken met u alleen is dat niet gelukt we zullen het later nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  2. Auteur
    Evalien
    Datum
    De problemen zijn nog steeds niet verholpen en Online is niet bereikbaar!! Waardeloos!!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Evalien,

    We hebben zojuist telefonisch contact gehad, en hebben uw klacht afgehandeld. Zoals besproken hebben we gelijk een compensatie voor u aangevraagd, die berekend zal worden met uw toekomstige nota's. Graag willen we u vragen om hierop te reageren en de klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Prawien van Online.nl.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Herstel voor voorgaande bericht.

    Beste Evalien,

    We hebben zojuist telefonisch contact gehad, en hebben uw klacht afgehandeld. Zoals besproken hebben we gelijk een compensatie voor u aangevraagd, die berekend zal worden met uw toekomstige nota's. Graag willen we u vragen om hierop te reageren en de klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Prawien van Online.nl.
  5. Auteur
    Evalien
    Datum
    De klacht als zodanig is niet sneller afgehandeld. Voor Klachtkompas stond er een monteur ingepland en Online heeft hier niet anders op geanticipeerd door bijvoorbeeld sneller te handelen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Evalien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen