Klacht Online.nl: Wederom lang zonder internet en TV

Klachtnummer
# 194922
Gebruiker
Kris
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Vanaf zondag 6 nov zitten wij (wederom) zonder internet en TV.

Na 40 min. in de wacht, kregen we te horen dat er pas op 17 nov een monteur kan langskomen (dus 11 dagen zonder internet en TV!). Bovendien was het niet mogelijk om teruggebeld te worden als een monteur plotseling eerder beschikbaar is. Dit is toch meer dan ondeugdelijk? Hierdoor kunnen we niet thuis werken, waardoor we noodgedwongen dagen hebben opgenomen.

Dit is al de derde ingebrekestelling in iets meer dan een jaar, waarbij we twee keer een lange tijd zonder internet zitten.

Op dinsdag 7 nov hebben we nogmaals gebeld (weer 30 min wachten) om het contract op te zeggen vanwege deze slechte verbinding en service. Maar helaas blijken we hier (tot overmaat van ramp) tot 31-7-17 aan vast te zitten. Bovendien bleek een eerdere monteur weer niet mogelijk, en een klacht indienen kon pas als de monteur was geweest (die hebben we nog niet gehoord).

Op het klachtenformulier van Online.nl is nog steeds niet gereageerd.

De oplossing

Geld terug voor periode zonder internet en het ontbinden van ons contract

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Kris,


    Om uw klacht af te handelen zijn wij afhankelijk van de oplossing van deze storing.
    Helaas kan ik daar nog geen termijn over communiceren. Wanneer wij de melding
    krijgen dat uw diensten weer beschikbaar zijn nemen wij contact met u op om de
    oplossing van uw klacht te bespreken.


    Met vriendelijke groet,

    Ronald van Online.nl
  2. Auteur
    Kris
    Datum
    Goedemorgen Ronald,

    Bedankt voor je reactie, maar hier kan ik natuurlijk niets mee.
    Is het mogelijk om mijn contract te ontbinden?

    Met vriendelijke groet,

    Kris
  3. Auteur
    Kris
    Datum
    Goedenavond,

    De monteur is (na 11 dagen zonder internet en tv) eindelijk langs gekomen. De storing bleek veroorzaakt door de router van Online.nl.

    Dit is al de tweede keer dat we een lange tijd (naar onze mening ondeugdelijk lang) zonder internet zitten, door een ingebrekestelling van Online.nl.

    Wij willen dan ook als oplossing dat ons contract wordt ontbonden (naast het geld terug voor de periode zonder internet).

    Met vriendelijke groet,

    Kris
  4. Auteur
    Kris
    Datum
    Ondertussen heeft Online.nl slechts de compensatie van €2/dag overgemaakt.

    Een zeer slechte service is volgens Online.nl geen reden om het contract te ontbinden. Hoe kom je dan van zo'n contract af??!
  5. Auteur
    Kris
    Datum
    Wederom geen internet, vanwege een landelijke storing van Online.nl.

    Online.nl, welk service level is voor jullie reden genoeg om het contract open te breken?
  6. Auteur
    Kris
    Datum
    Wederom geen internet, vanwege een landelijke storing van Online.nl.

    Online.nl, welk service level is voor jullie reden genoeg om het contract open te breken?
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Kris,

    We hebben vandaag telefonisch contact gehad. Zoals afspraak heb ik een gesprek gehad met onze administratie betreffende uw verzoek.

    Ik heb een e-mail verstuurd naar het bij ons bekend Gmail adres. Wilt u misschien laten weten of deze in goede staat is ontvangen?

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen