Klacht Online.nl: Wederom slechte verbinding

Wederom slechte verbinding.
Eerst jaa slechte spullen en zogenaamd goede service.
Ondanks dat ik nog 60 euro van hen krijg, schrijven ze wel geld van mijn rekening af.
Maar de goede verbinding die ik godzijdank had, is het nu weer verbinding van likmevestje.

Ik wil heel graag weg maar zit nog 8 maanden aan ze vast.
Ga niet in zee met online, doe het niet!!!!

Verlos me van dit K*T bedrijf

Beste N. Lingsma,

Onze excuses dat u wederom problemen ervaart met uw internetverbinding. Uw klacht is in behandeling genomen en u zal zo snel mogelijk gecontacteerd worden door onze contactpersoon.

Koral van Online.nl
    Beste N. Lingsma,

Wij hebben u zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken. Helaas is dit ons niet gelukt. Daarom hebben wij een voicemail bericht achtergelaten.

Koral van Online.nl
    Beste mevrouw Lingsma,

We hebben zonet telefonish contact gehad. Zoals besproken zijn wij uw verbinding aan het migreren. Deze migratie zal op 5 september voltooid moeten zijn.

Wij zullen u in week 36 terugbellen om de afhandeling te bespreken.
    Hopelijk hebben wij u voorlopig voldoende geinformeerd.

Sachin van Online.nl
    Nynckel
    Goed en weer een week wachten.
    Er wordt gewerkt aan oplossingen die zij willen, niet die de klant wil, die al een hele tijd zegt dat ie weg wil.
    Ook nu, zeer vriendelijke klachtenservice, maar niemand die ingaat op de klacht: ik wil bij jullie weg, jullie hebben je kansen al lang en breed verspild.
    Beste mevrouw Lingsma,

Zojuist hebben we uw klacht telefonisch besproken en hopelijk naar
    tevredenheid verholpen. We hebben daarom op Klachtenkompas de status van
    uw klacht veranderd. Wilt u dit bevestigen?
    Chris van Online.nl"
    Nynckel
    Ik kreeg weer een bericht dat er geld wordt geincasseerd.
    Ik kreeg 60 euro van jullie maar door nieuwe nota's en de oude zijn verdwenen, is het weer een ondoorgrondelijk spel geworden.

Ik wil graag weer inzicht in wat ik afgelopen jaar heb betaald.
    Zodat ik weet hoe die 60 euro is verrekend.
    Beste mevrouw Lingsma,

U heeft vanochtend contact gehad met een collega van mij. Zoals in dat gesprek aangegeven zal er vrijdag opnieuw contact met u worden opgenomen.

Raoul van Online.nl
    Nynckel
    Ik wacht af, na ruim 4 maanden nog steeds geen stabiel netwerk, het valt regelmatig weer uit.
    Ik ga ook juridische stappen ondernemen.
    Ik vind het van de zotte om vast te zitten aan iets wat niet deugd.

Aardige mensen hoor van de klachtenafdeling maar je wordt er te redelijk van.
    Het is onredelijk om zo lang gezeik te hebben met een dienst die niet werkt.

Beste mevrouw N. Lingsma,

Zoals telefonisch afgesproken kunt u uw abonnement kosteloos beëindigen. Gezien de omstandigheden die u aangaf bel ik u volgende week nogmaals om een en ander te bespreken.

Vriendelijke groeten,

Nynckel
    Ze hebben aangegeven dat ik mijn 60 euro krijg en mag vertrekken.
    Nu ik overstapservice van nieuwe provider heb aangevraagd, willen ze opeens, het resterende geld tot 4 april 2017 gaan incasseren.

Dit bedrijf zit zo slecht in elkaar.
    Slechte produkten.
    Ze houden je ruim 4 maanden vast, contractbreuk kost geld, terwijl de termijn 3-4 weken is.
    Ze beloven je dingen maar doen gewoon andere dingen, die te nadele van jou is.
    Bedrijf maakt er echt een potje van.
    Beste mevrouw N. Lingsma,

Zojuist heb ik u geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dit mij niet gelukt en heb daarom een voicemailbericht achtergelaten. Wij zullen op een later moment nogmaals bellen.

Vincent van Online.nl
    Beste mevrouw N. Lingsma,

Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Hieruit blijkt dat u naar een andere provider gaat.
    Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

Nynckel
    Ik wacht nog even af dat inderdaad alles verloopt zoals afgesproken.
    Maar, er is erg veel fout gegaan, beloftes die niet over de goede schijven ging., waardoor er weer brieven kwamen, mbt betalen, terwijl de afspraak was, geld inhouden tot de 60 euro aan mij was terugbetaald.
    Het internet werkt niet goed, de klachtenservice is niet goed, wel aardig maar het werkt gewoon niet binnen online.

Dus, tja, als klant heb je daar dus allemaal niks aan.