Opgelost door Online.nl: weer geen telefoon!!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 162180
Gebruiker
Dubb
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik ben een nieuwe klant met alles in 1 pakket inclusief telefoon ik heb jullie een automatische incasso geleverd ,als ik de dingen krijg waar ik voor betaal zo NIET dan wil ik eerst de rekening zien en of er wel aan de afspraken die we gemaakt hebben voldaan is.
de eerste klacht van het niet hebben van telefoon is goed opgelost en de compensatie ook dus heb ik de rekening netjes betaald,maar jullie hebben wel mijn telefoon afgesloten!!!de rekening is 3 weken geleden betaald maar zouden we dan niet denken ohhhh we moeten meneer duyst maar weer aansluiten????? ohh nee hoor !!!

De oplossing

ik betaal me vaste lasten altijd keurig netjes maar me 2de klacht in mijn 2de maand als nieuwe klant vind ik te veel mijn vertrouwen is geschaad en alweer zo lang zonder telefoon dit heb ik nog nooit meegemaakt.
ik wil mijn telefoon werkend zien!!!!

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Duijst,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door
    een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Duijst,

    Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen en helaas zonder succes. Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet, Asma van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Duijst,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet, Asma van Online.nl
  4. Auteur
    Dubb
    Datum
    thnx asma!! tevreden!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dubb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen