Klacht Online.nl: Weer Online, dit keer pogingen tot diefstal via incasso

Klachtnummer
# 84247
Gebruiker
Edwin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na mijn vorige klacht over het verhuizen van de internet aansluiting, volgt hier het tweede hoofdstuk. De vorige klacht was inmiddels opgelost doordat Online contact heeft opgenomen en de verbintenis heeft opgezegd. Helaas is de kous daarmee niet af. Ze blijven gewoon abonnnements- en zelfs verhuiskosten afschrijven. Ik moet steeds mijn rekening in de gaten houden en hun incasso's laten storneren. Daarnaast krijg ik nog dreig mails en sms-berichten dat ik moet betalen en zelfs dat ik afgesloten ga worden. Terwijl ik dus inmiddels al verhuisd ben en er dus niets valt af te sluiten. Ik heb een bericht gestuurd, maar dit helpt niet en ik weiger om geld te betalen voor het telefoonnummer dat ik zou moeten bellen omdat zij steeds weer de fout in gaan.

De oplossing

Ik wil dat het stopt! Ik wil excuses en een schadevergoeding, want ik ben het helemaal zat en het is schandalig dat jullie mijn geld proberen te stelen door het zomaar af te blijven schrijven. Zelfs als ik het storneer, ziet Online blijkbaar geen noodzaak om eens te gaan kijken wat er aan de hand is.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Zojuist hebben wij telefonisch contact met uw klacht te bespreken en een sluitende oplossing te bieden. Wij hebben u van ons contact een bevestiging toegestuurd per e-mail. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling?
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen