Opgelost door Online.nl: Weg vallende verbinding

Theo83

2 weken geleden kreeg ik last van een verbinding die om de 1 a 2 minuten weg valt. Gevolg geen internet en tv!
Vervolgens de 23e direct gebeld verschillende malen gebeld maar naar 20 min. kwam ik er niet doorheen. 's avonds tegen 9 uur kwam ik erdoor en konden ze mij ineens niet meer helpen en zou terug gebeld worden. Dit is gedaan en de storing is doorgezet. Inmiddels zijn we 2 weken verder en veel telefoontjes verder omdat niks hoor over het verhelpen van de storing of wanneer het opgelost word niemand kan je wat vertellen. Eerst kon ik wel compensatie krijgen voor mijn gemaakte kosten toen ineens weer niet, hetzelfde geld voor het opzeggen van het abonnement. Hier zou ik afgelopen vrijdag over terug gebeld worden is helaas niet gebeurd. Net maar weer gebeld en zou weer terug gebeld worden. Mijn vertrouwen in het oplossen van de storing is ook gedaald tot nul. Ik heb de betaling inmiddels geblokkeerd om zodoende toch nog wat compensatie te hebben.

Dat ze mijn storing oplossen! En dat ik gecompenseerd word voor alle gemaakte kosten en dagen zonder tv en internet.
Het allerliefste wil ik van mijn abonnement af, heb geen vertrouwen meer in de organisatie van online.

Online.nl
    Geachte Theo83,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Theo83
    Mooi zo'n standaard antwoord. Nu nog een daden. Gisteren zou ik teruggebeld worden helaas weer niet gebeurd. Zeer teleurstellend!
    Online.nl
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

Klantenservice Online.nl (SS)
    Theo83
    Lang gewacht maar uiteindelijk is alles toch opgelost, mijn contract is ontbonden.

Theo83

Ook een klacht indienen over Online.nl?