Klacht Online.nl: Wegvallen telefoon verbinding

# 193235
Erik

Hallo, wederom dezelfde klacht daar deze na 10 maanden nog steeds niet is opgelost! Daarnaast zwaar gefrustreerd van de onbereikbare en inconsequente klantenservice van Online. Sinds januari ervaren we wegvallende telefoongesprekken. De ene week is het bar en boos, de andere week lijkt het goed, echter blijft het probleem onopgelost.
Ik zou graag naar een definitieve oplossing willen echter de klantenservice komt beloften niet na, is onbereikbaar en is daarmee zwaar klantonvriendelijk!

Compensatie en oplossen probleem!!

Beste Pel,

Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen. Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. Hierin gaf ik aan dat dit een bekend probleem is en wij druk in onderzoek zijn om dit op te lossen. U gaf aan graag klant te blijven, en of wij een korting kunnen toepassen totdat het is opgelost. Dit ga ik intern voor u bespreken. Zodra ik hier terugkoppeling van heb, neem ik nogmaals contact met u op. Dank voor u geduld.

Maria van Online.nl
    Erik
    Ondanks de toezegging, nog niet opnieuw contact gehad. Probleem nog niet opgelost. Vertrouwende op een goede afloop...
    Beste Erik,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad en hebben uw klacht besproken. We houden uw verbinding in de gaten en nemen weer contact met u op, op het afgesproken tijdstip.

Prawien van Online.nl
    Beste Pel,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad en hebben uw klacht afgehandeld. Graag willen we u we u vragen hierop te reageren en de klacht te sluiten.

Prawien van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?