Klacht Online.nl: Wegvallen telefoonverbinding

Klachtnummer
# 159020
Gebruiker
Imavi66
Datum
17 reacties

Details

De klacht

Goedenavond,

Helaas moet ik deze klacht opnieuw melden. Hij leek opgelost te zijn maar niets is minder waar. Weer heb ik last van een wegvallende telefoonverbinding. Nu is het helaas zelfs langere tijd dat de verbinding wordt onderbroken. Er is al eerder gekeken naar deze klacht door de technische helpdesk van Online. Ook is er een monteur langs geweest. Ik heb zelfs een nieuw telefoontoestel gekocht omdat ik dacht dat het daaraan zou kunnen liggen omdat Online met de conclusie kwam dat het niet bij hen lag. Dit betwijfel ik nu ten zeerste omdat de klacht zich dus, in ergere mate, herhaalt. Graag wil ik dit probleem opgelost hebben.

Met vriendelijke groet,
I. Holstvoogd

De oplossing

Zie hierboven, bij omschrijving van de klacht.

17 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Imavi66,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat u alsnog last heeft van uw verbrekende telefonieverbinding. Wij zullen dit nogmaals voor u uitzoeken.

    Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen, om uw klacht verder te bespreken en tot een oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  2. Auteur
    Imavi66
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik wacht uw telefoontje af en hoop op een spoedige oplossing.

    Mvgr,
    Ingrid
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Imavi66,

    Wij elkaar vandaag telefonisch gesproken, maar helaas belde ik niet gelegen. Ik zal het op een ander moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Imavi66,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken, zoals afgesproken zal ik u morgenavond opnieuw bellen om uw klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  5. Auteur
    Imavi66
    Datum
    In afwachting van de monteur
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Imavi66,

    Wij zullen volgens afspraak contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Nina van Online.nl
  7. Auteur
    Imavi66
    Datum
    Ik ben nog steeds in afwachting van terugkoppeling van Online mbt de wegvallende telefoonverbinding. Deze klacht is zeker nog niet afgehandeld!!
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Imavi66,

    Wij hebben elkaar vandaag opnieuw gesproken en het process wat in gang gezet is doorgesproken. Er is een nieuwe afspraak ingepland en ik wil u hierbij nogmaals onze excuses aanbieden voor het ongemak wat u ervaart.

    Met vriendelijke groet,
    Nina van Online.nl
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Imavi66,

    Zoals eerder al aangegeven staat er een nieuwe afspraak gepland en hebben wij de procedure besproken. Om de klacht open te houden op dit forum totdat het gehele proces is afgerond plaatsen wij af en toe een bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Nina van Online.nl
  10. Auteur
    Imavi66
    Datum
    Nog steeds is deze klacht helaas niet opgelost.
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Imavi66,

    Wij begrijpen dat dit heel vervelend is. Wij zullen morgen opnieuw telefonisch contact met u opnemen om uw klacht verder te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Nina van Online.nl
  12. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Imavi66,

    Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en het vervolg van het dossier besproken. Wij zullen op een later moment zoals afgesproken opnieuw contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Nina van Online.nl
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Imavi66,

    Wij zullen uw dossier open houden om het financiële gedeelte met u af te handelen, dit bericht heb ik geplaatst om ervoor te zorgen dat uw klacht op klachtenkompas niet verloopt.

    Met vriendelijke groet,
    Nina van Online.nl
  14. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Imavi66,

    De nieuwe nota is opgesteld en wij hebben vandaag de creditering voor u aangevraagd. Wij wachten nu op goedkeuring en verwerking door de financiële afdeling. Zodra dat gebeurd is zullen wij nog eenmaal contact met u opnemen voor de afsluiting van het klachtendossier.

    Met vriendelijke groet,
    Nina van Online.nl
  15. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Imavi66,

    Wij zullen uw dossier open houden om het financiële gedeelte met u af te handelen, dit bericht heb ik geplaatst om ervoor te zorgen dat uw klacht op klachtenkompas niet verloopt.

    Met vriendelijke groet,
    Kirstin van Online.nl
  16. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Imavi66,

    Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en het dossier afgehandeld. Ik wil u vragen de klachtenafhandeling te beoordelen en de klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Nina van Online.nl
  17. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Imavi66,

    Ik zag dat u uw klacht nog niet gesloten heeft, ik wil u dan ook nogmaals verzoeken de klachtenafhandeling te beoordelen en uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Nina van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen