Klacht Online.nl: Wegvallen telefoonverbinding

Goedenavond,

Helaas moet ik deze klacht opnieuw melden. Hij leek opgelost te zijn maar niets is minder waar. Weer heb ik last van een wegvallende telefoonverbinding. Nu is het helaas zelfs langere tijd dat de verbinding wordt onderbroken. Er is al eerder gekeken naar deze klacht door de technische helpdesk van Online. Ook is er een monteur langs geweest. Ik heb zelfs een nieuw telefoontoestel gekocht omdat ik dacht dat het daaraan zou kunnen liggen omdat Online met de conclusie kwam dat het niet bij hen lag. Dit betwijfel ik nu ten zeerste omdat de klacht zich dus, in ergere mate, herhaalt. Graag wil ik dit probleem opgelost hebben.

I. Holstvoogd

Zie hierboven, bij omschrijving van de klacht.

Beste Imavi66,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat u alsnog last heeft van uw verbrekende telefonieverbinding. Wij zullen dit nogmaals voor u uitzoeken.

Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen, om uw klacht verder te bespreken en tot een oplossing te komen.

Goedemiddag,

Ik wacht uw telefoontje af en hoop op een spoedige oplossing.

Mvgr,
    Ingrid
    Beste Imavi66,

Wij elkaar vandaag telefonisch gesproken, maar helaas belde ik niet gelegen. Ik zal het op een ander moment nogmaals proberen.

Beste Imavi66,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken, zoals afgesproken zal ik u morgenavond opnieuw bellen om uw klacht verder af te handelen.

Imavi66
    In afwachting van de monteur
    Beste Imavi66,

Wij zullen volgens afspraak contact met u opnemen.

Imavi66
    Ik ben nog steeds in afwachting van terugkoppeling van Online mbt de wegvallende telefoonverbinding. Deze klacht is zeker nog niet afgehandeld!!
    Beste Imavi66,

Wij hebben elkaar vandaag opnieuw gesproken en het process wat in gang gezet is doorgesproken. Er is een nieuwe afspraak ingepland en ik wil u hierbij nogmaals onze excuses aanbieden voor het ongemak wat u ervaart.

Beste Imavi66,

Zoals eerder al aangegeven staat er een nieuwe afspraak gepland en hebben wij de procedure besproken. Om de klacht open te houden op dit forum totdat het gehele proces is afgerond plaatsen wij af en toe een bericht.

Imavi66
    Nog steeds is deze klacht helaas niet opgelost.
    Beste Imavi66,

Wij begrijpen dat dit heel vervelend is. Wij zullen morgen opnieuw telefonisch contact met u opnemen om uw klacht verder te bespreken.

Beste Imavi66,

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en het vervolg van het dossier besproken. Wij zullen op een later moment zoals afgesproken opnieuw contact met u opnemen.

Beste Imavi66,

Wij zullen uw dossier open houden om het financiële gedeelte met u af te handelen, dit bericht heb ik geplaatst om ervoor te zorgen dat uw klacht op klachtenkompas niet verloopt.

Beste Imavi66,

De nieuwe nota is opgesteld en wij hebben vandaag de creditering voor u aangevraagd. Wij wachten nu op goedkeuring en verwerking door de financiële afdeling. Zodra dat gebeurd is zullen wij nog eenmaal contact met u opnemen voor de afsluiting van het klachtendossier.

Kirstin van Online.nl
    Beste Imavi66,

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en het dossier afgehandeld. Ik wil u vragen de klachtenafhandeling te beoordelen en de klacht te sluiten.

Beste Imavi66,

Ik zag dat u uw klacht nog niet gesloten heeft, ik wil u dan ook nogmaals verzoeken de klachtenafhandeling te beoordelen en uw klacht te sluiten.

Nina van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?