Klacht Online.nl: Wegvallende internet verbinding / trage verbinding

Klachtnummer
# 152598
Gebruiker
jasperbaijense
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Mijn internet verbinding is zeer slecht.
Sinds september valt deze met regelmaat uit of is erg traag.
Hierop een melding gemaakt bij online.nl.
Men gaf aan dat ik niet op kon zeggen omdat er nog geen storingsmonteur is geweest.
Deze is geweest maar de problemen zijn niet verholpen.

Gewenste oplossing

beeindiging contract

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat u trage verbinding ervaart.

    Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen, om uw klacht verder te bespreken en tot een oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Vandaag hebben wij contact gehad over uw problemen en hebben wij een aantal afspraken gemaakt. Zoals aangegeven bel ik u op een later moment terug.

    Met vriendelijke groet,
    Olivier van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Olivier van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Olivier van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen