Klacht Online.nl: Wegvallende internetverbinding

Dennis Hong

Sinds een paar maanden valt de internetverbinding weg. Dit kan door de hele dag gebeuren. Wanneer het eenmaal wegvalt is er een *tik* geluid en blijft het "power" lampje van de modem wel aan met de rest van de lampjes zijn uit. Het duurt dan 2-3 minuten voordat er weer internet is. Sinds vandaag (25 maart) valt de internetverbinding heel erg vaak uit. Terwijl ik dit schrijf is de verbinding al een stuk of 8-9 keer weggevallen. Het is dan ook zeer irriterend om dan iets te downloaden of een filmpje kijken op bijvoorbeeld Youtube. Ook wanneer de internetverbinding weg valt is er geen toon (de piep of toon die je hoort als je de hoorn oppakt) bij de telefoon. Dit heb ik pas gemerkt sinds kort en ik weet dus ook niet of dit samenhangt met de internetverbinding die constant weg valt. Ik heb al regelmatig de modem uit/aan gezet en zelfs de modem een dag uit gelaten en geprobeerd of dat hielp, maar dat bleek niet zo.

Het liefst wil ik dat ik mijn internet kan gebruiken zonder dat de internetverbinding continu uitvalt. Misschien door middel van een vervangende modem of iets dergelijks.

Online.nl
    Geachte heer Hong,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Dennis Hong
    De oplossing om een nieuwe modem te sturen was goed,. Er was afgesproken dat het op vrijdag hier zou zijn, maar dat was niet zo en dus zit ik er nog steeds op te wachten.

Ook een klacht indienen over Online.nl?