Klacht Online.nl: weinig tot geen internet ivm dns server wifi werkt niet en nog veel meer
Details
De klacht
geachte heer, mevrna de omzetting van ons abbo op 8 sept 2016 naar sneller internet hebben we sinds de omzetting problemen met de internet verbinding dit is nu al 2 maanden niet goed werkt of de wifi verbinding niet of de dns server is niet bereikbaar dus geen internet
dit probleem is al sinds de omzetting en jullie kunnen niet leveren wat er belooft wordt dus wil ik een tegemoetkoming ontvangen voor de dagen dat ik geen tot weinig interne t aanwezig is
2 e probleem is de nota die wederom niet klopt ben al moe van iedere keer jullie te mailen cq klachten te schrijven . Jullie doen ook totaal niets om de klant te gemoed te komen er worden fouten op fouten gemaakt
en ben er nu wel klaar mee.
en hoop dat u mij binnen een redelijk termijn een oplossing kunt bieden
en niet weer 1 maand wachten want mijn maat is vol nu en als ik klaar ben ben ik klaar jullie blijven in gebreken.
Mevr sresamenawi.
De oplossing
dat is korting op mijn abbo dat mijn nota per direct wordt aan gepast naar de 36 euroer wordt met mijn huistelefoon nooit gebeld .en als er wordt gebeld is het naar online. maar op de nota zijn geen kosten te zien voor het bellen.zo als u colleag anne wel beweerd dit klopt dus niet. en ik zou dus van mijn abbo afwillen .
hoop spoedig antwoord van u te mogen ontvangen.