Klacht Online.nl: weinig tot geen internet ivm dns server wifi werkt niet en nog veel meer

# 193646

geachte heer, mevr
na de omzetting van ons abbo op 8 sept 2016 naar sneller internet hebben we sinds de omzetting problemen met de internet verbinding dit is nu al 2 maanden niet goed werkt of de wifi verbinding niet of de dns server is niet bereikbaar dus geen internet

dit probleem is al sinds de omzetting en jullie kunnen niet leveren wat er belooft wordt dus wil ik een tegemoetkoming ontvangen voor de dagen dat ik geen tot weinig interne t aanwezig is

2 e probleem is de nota die wederom niet klopt ben al moe van iedere keer jullie te mailen cq klachten te schrijven . Jullie doen ook totaal niets om de klant te gemoed te komen er worden fouten op fouten gemaakt
en ben er nu wel klaar mee.

en hoop dat u mij binnen een redelijk termijn een oplossing kunt bieden
en niet weer 1 maand wachten want mijn maat is vol nu en als ik klaar ben ben ik klaar jullie blijven in gebreken.

Mevr sresamenawi.

dat is korting op mijn abbo dat mijn nota per direct wordt aan gepast naar de 36 euro
er wordt met mijn huistelefoon nooit gebeld .en als er wordt gebeld is het naar online. maar op de nota zijn geen kosten te zien voor het bellen.zo als u colleag anne wel beweerd dit klopt dus niet. en ik zou dus van mijn abbo afwillen .

hoop spoedig antwoord van u te mogen ontvangen.

Beste Sylvia,

We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

We doen ons uiterste best om te zorgen voor een goede oplossing.

Prawien van Online.nl
    sylvia
    nou ben benieuwd wanneer ik kontakt krijg met iemand .
    sylvia
    en wacht nu al een week op reaktie
    Beste sylvia,

Vanmiddag hebben we telefonisch uw klacht besproken. We hebben u een compensatie aangeboden. Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

Alexander van Online.nl
    compensatie is geaccepteerd.
    maar ik ben nog steeds neit te vreden over de werking van mijn d iensten
    ik heb nog steeds geen goed werkend internet heb gister 23 nov en 24 november mail ontvangen dat de storing is opgelost helaas nog steeds niet tv loopt ook steeds vast mijn contract loopt tot 1 juli 2017 maar ik ben der zo klaar mee dat ik niet normaal kan werken met mijn laptop.
    Beste sylvia,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad. Zoals besproken heb ik voor u kosteloos een nieuw modem besteld. Het modem zult u binnen maximaa 3-5 werkdagen ontvangen.

Ik zal op afstand in de gaten blijven houden wanneer het modem daadwerkelijk afgeleverd is. Daarna zal ik opnieuw contact met u opnemen om het effect van het nieuwe modem te bespreken.

Sachin van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?