Opgelost door Online.nl: Wel internet en geen ontvangst interactieve tv

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182185
Gebruiker
AEG
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik kan na een week bellen met de technische afdeling van klantenservice online nog geen interactieve tv kijken.Alle kabels zijn correct aangesloten , van het M7 kastje naar mijn tv. De handleiding erbij gehad geen resultaat.want hij geeft een foutmelding aan. Vorige week donderdagmorgen gebeld met de technische afdeling van online,naar mij is een nieuwe modem opgestuurd , en ik heb wel internet verbinding ,en helaas kan ik momenteel nog geen interactieve tv kijken.Hetzelfde probleem is er nog steeds,als een week geleden.



De oplossing

Een gratis monteur zoals bij bij punt 3 in de voorwaarden van installatie garantie van online.nl staat.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste AEG,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon voor u aangesteld.
    Deze contactpersoon neemt zo snel mogelijk contact met u op over uw klacht.

    Wij doen ons best te zorgen voor een goede afhandeling.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Online.nl
  2. Auteur
    AEG
    Datum
    "Ik hoop dat u mij terugbeld om dit vervelend probleem zo snel mogelijk naar tevredenheid voor mij op te lossen".

    Met vriendelijke groet van,
    Gea Kroeze.
  3. Auteur
    AEG
    Datum
    Naar aanleiding van dat u mij gebeld heeft,heb ik de foutmelding 0.1.5.2:P.46 94:3b:b1:f6:ff:7a genoteerd , die wordt aangegeven in mijn tv scherm".Ik wacht uw reactie af,want ik wil graag weten of u hier wat mee kunt in uw onderzoek.



  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste AEG,

    Wij hebben u zojuist telefonisch proberen te bereiken. Helaas is dit ons niet gelukt. Daarom hebben wij uw voicemail ingesproken. Hierin gaven wij u aan, dat wij een aantal gegevens in ons technische platform hebben gewijzigd.

    Daarom verzoeken wij u om uw tv-kastje voor 1 minuut van de stroom af te halen. Mocht dit niet helpen, dan kunt u een factory reset uitvoeren op het modem, terwijl het tv-kastje van de stroom is. Een factory reset voert u uit door een tandenstoker voor 20 seconden in het kleine gaatje achter in uw modem te stoppen, totdat alle lampjes uitgaan. Het modem zal dan een aantal keren opnieuw opstarten. Wanneer het modem helemaal online is, kunt u het tv-kastje weer aansluiten.

    Wij zullen weer met u contact opnemen, om te kijken of alles goed is gegaan en of wij u nog met een aantal dingen kunnen assisteren.

    Met vriendelijke groet,
    Koral van Online.nl
  5. Auteur
    AEG
    Datum
    "Het is gelukt , ik heb interactieve tv ".
  6. Auteur
    AEG
    Datum
    Ik ben dik tevreden over de afhandeling van mijn klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AEG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy