Opgelost door Online.nl: Wel internet en geen ontvangst interactieve tv

AEG

Ik kan na een week bellen met de technische afdeling van klantenservice online nog geen interactieve tv kijken.Alle kabels zijn correct aangesloten , van het M7 kastje naar mijn tv. De handleiding erbij gehad geen resultaat.want hij geeft een foutmelding aan. Vorige week donderdagmorgen gebeld met de technische afdeling van online,naar mij is een nieuwe modem opgestuurd , en ik heb wel internet verbinding ,en helaas kan ik momenteel nog geen interactieve tv kijken.Hetzelfde probleem is er nog steeds,als een week geleden.

Een gratis monteur zoals bij bij punt 3 in de voorwaarden van installatie garantie van online.nl staat.

Online.nl
    Beste AEG,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon voor u aangesteld.
    Deze contactpersoon neemt zo snel mogelijk contact met u op over uw klacht.

Wij doen ons best te zorgen voor een goede afhandeling.

Anna van Online.nl
    AEG
    "Ik hoop dat u mij terugbeld om dit vervelend probleem zo snel mogelijk naar tevredenheid voor mij op te lossen".

Met vriendelijke groet van,
    Gea Kroeze.
    AEG
    Naar aanleiding van dat u mij gebeld heeft,heb ik de foutmelding 0.1.5.2:P.46 94:3b:b1:f6:ff:7a genoteerd , die wordt aangegeven in mijn tv scherm".Ik wacht uw reactie af,want ik wil graag weten of u hier wat mee kunt in uw onderzoek.

Online.nl
    Beste AEG,

Wij hebben u zojuist telefonisch proberen te bereiken. Helaas is dit ons niet gelukt. Daarom hebben wij uw voicemail ingesproken. Hierin gaven wij u aan, dat wij een aantal gegevens in ons technische platform hebben gewijzigd.

Daarom verzoeken wij u om uw tv-kastje voor 1 minuut van de stroom af te halen. Mocht dit niet helpen, dan kunt u een factory reset uitvoeren op het modem, terwijl het tv-kastje van de stroom is. Een factory reset voert u uit door een tandenstoker voor 20 seconden in het kleine gaatje achter in uw modem te stoppen, totdat alle lampjes uitgaan. Het modem zal dan een aantal keren opnieuw opstarten. Wanneer het modem helemaal online is, kunt u het tv-kastje weer aansluiten.

Wij zullen weer met u contact opnemen, om te kijken of alles goed is gegaan en of wij u nog met een aantal dingen kunnen assisteren.

Koral van Online.nl
    AEG
    "Het is gelukt , ik heb interactieve tv ".
    AEG
    Ik ben dik tevreden over de afhandeling van mijn klacht.