Opgelost door Online.nl: Wel internet maar wachten op toegang tv

content Opgelost
Zondertv

Vandaag na overstappen internet opgeleverd waar interactieve tv app bij zit. Er wordt gebruik gemaakt van de Canaldigitaal app en ik zou kunnen inloggen met dezelfde inloggegevens van online.nl. Dat lukte niet. Na contact met de helpdesk blijkt dat pas na betaling van de eerste factuur toegang tot de app mogelijk is. Ik moet dus wachten tot eind van de maand! Nog nooit heb ik meegemaakt dat je bij oplevering van internet en tv zo lang moet wachten voordat je tv kan kijken! Nergens kan ik teruglezen dat dit het geval zou zijn.

Zo snel mogelijk toegang tot de tv app. En voortaan duidelijk communiceren naar klanten dat er niet meteen toegang is tot tv.

Zondertv
Vriendelijke medewerker heeft mij duidelijk gemaakt dat er een administratieve fout is ingeslopen bij het overstappen. In ieder geval niet iets wat gebruikelijk is. Ik ben blij gehoord te zijn en ook nog een kleine tegemoetkoming krijg. Wel moet ik nog wachten tot eind van de maand voor toegang tot de tv app, daar kon helaas niks aan veranderd worden omdat ze mede afhankelijk zijn van de vorige provider daarin.

Ook een klacht indienen over Online.nl?