de zaak tot tweemaal opgelost door Online, maar interum justitia gaat maar door nu weer een drijg mail van hun . ik heb het nu gelukkig op papier dus interum justitia bekijk het maar man, man wat word je hier zat van BEDANKT ONLINE VOOR DEZE PUINZOOI
Gewenste oplossing
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
11 reacties
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte heer/mevrouw van der Bij,
Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
Auteur
online
Datum
duurt wel lang voor online echt reageert ,ze beloven om contakt op te nemen, maar hoor of zie vervolgens niets
Auteur
online
Datum
waarom word er niet gereageerd? ,is toch niet zo moeilijk?of is de zaak nocg niet duidelijk genoeg?
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Zoals afgesproken zullen wij u telefonisch op de hoogte houden van updates in het dossier.
Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
Auteur
online
Datum
ja klopt net reaktie gehad van online, komentaar van online ; MOEILIJK , LASTIG ,HOGEROP , LASTIG , DOEN ONS BEST of te wel nog niet op gelost ,af gesproken dat ik de klacht verwijder , wanneer ik een brief met escuus van interum justitia heb gehad anders ieder week een update
Auteur
online
Datum
is het nu zo moeilijk ,een briefje met sorry van interum justitia?
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte heer/mevrouw,
Uiteraard zult u van ons een excuusbrief ontvangen op het moment dat wij zeker weten dat het dossier bij Intrum Justitia is teruggehaald.
U zult later meer van ons vernemen.
Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
Auteur
online
Datum
nog niet klaar online???is het nu echt zo moeilijk?aan melden bij interum justitia was wel zo klaar
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte heer/mevrouw,
Onze excuses voor het ongemak en voor het feit dat het inderdaad lang duurt. Een probleem als dit gaat inderdaad even wat tijd inzitten.
U zult later meer van ons vernemen.
Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte heer/mevrouw van der Bij,
Wij hebben u inmiddels per brief op de hoogte gebracht.
Indien u na ontvangst van de brief de kwestie als afgehandeld beschowud, willen wij u vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en sluiten.
Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
Auteur
online
Datum
weer een belofte dat het dossier is in getrokken ,nu maar weer een jaar af wachten of het ook zo is
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Online.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.