Klacht Online.nl: wel weer een drijg mail van interum justitiea

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 123784
Gebruiker
online
Datum
11 reacties

Details

Klacht

de zaak tot tweemaal opgelost door Online, maar interum justitia gaat maar door nu weer een drijg mail van hun .
ik heb het nu gelukkig op papier dus interum justitia bekijk het maar man, man wat word je hier zat van BEDANKT ONLINE VOOR DEZE PUINZOOI

Gewenste oplossing

Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

11 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van der Bij,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    online
    Datum
    duurt wel lang voor online echt reageert ,ze beloven om contakt op te nemen, maar hoor of zie vervolgens niets
  3. Auteur
    online
    Datum
    waarom word er niet gereageerd? ,is toch niet zo moeilijk?of is de zaak nocg niet duidelijk genoeg?
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Zoals afgesproken zullen wij u telefonisch op de hoogte houden van updates in het dossier.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    online
    Datum
    ja klopt net reaktie gehad van online, komentaar van online ; MOEILIJK , LASTIG ,HOGEROP , LASTIG , DOEN ONS BEST
    of te wel nog niet op gelost ,af gesproken dat ik de klacht verwijder , wanneer ik een brief met escuus van interum justitia heb gehad anders ieder week een update
  6. Auteur
    online
    Datum
    is het nu zo moeilijk ,een briefje met sorry van interum justitia?
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Uiteraard zult u van ons een excuusbrief ontvangen op het moment dat wij zeker weten dat het dossier bij Intrum Justitia is teruggehaald.

    U zult later meer van ons vernemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  8. Auteur
    online
    Datum
    nog niet klaar online???is het nu echt zo moeilijk?aan melden bij interum justitia was wel zo klaar
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Onze excuses voor het ongemak en voor het feit dat het inderdaad lang duurt.
    Een probleem als dit gaat inderdaad even wat tijd inzitten.

    U zult later meer van ons vernemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van der Bij,

    Wij hebben u inmiddels per brief op de hoogte gebracht.

    Indien u na ontvangst van de brief de kwestie als afgehandeld beschowud, willen wij u vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  11. Auteur
    online
    Datum
    weer een belofte dat het dossier is in getrokken ,nu maar weer een jaar af wachten of het ook zo is

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen