Klacht Online.nl: wel weer een drijg mail van interum justitiea

online

de zaak tot tweemaal opgelost door Online, maar interum justitia gaat maar door nu weer een drijg mail van hun .
ik heb het nu gelukkig op papier dus interum justitia bekijk het maar man, man wat word je hier zat van BEDANKT ONLINE VOOR DEZE PUINZOOI

Geachte heer/mevrouw van der Bij,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

online
    duurt wel lang voor online echt reageert ,ze beloven om contakt op te nemen, maar hoor of zie vervolgens niets
    online
    waarom word er niet gereageerd? ,is toch niet zo moeilijk?of is de zaak nocg niet duidelijk genoeg?
    Online.nl

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Zoals afgesproken zullen wij u telefonisch op de hoogte houden van updates in het dossier.

online
    ja klopt net reaktie gehad van online, komentaar van online ; MOEILIJK , LASTIG ,HOGEROP , LASTIG , DOEN ONS BEST
    of te wel nog niet op gelost ,af gesproken dat ik de klacht verwijder , wanneer ik een brief met escuus van interum justitia heb gehad anders ieder week een update
    online
    is het nu zo moeilijk ,een briefje met sorry van interum justitia?
    Online.nl

Uiteraard zult u van ons een excuusbrief ontvangen op het moment dat wij zeker weten dat het dossier bij Intrum Justitia is teruggehaald.

U zult later meer van ons vernemen.

online
    nog niet klaar online???is het nu echt zo moeilijk?aan melden bij interum justitia was wel zo klaar
    Online.nl

Onze excuses voor het ongemak en voor het feit dat het inderdaad lang duurt.
    Een probleem als dit gaat inderdaad even wat tijd inzitten.

U zult later meer van ons vernemen.

Geachte heer/mevrouw van der Bij,

Wij hebben u inmiddels per brief op de hoogte gebracht.

Indien u na ontvangst van de brief de kwestie als afgehandeld beschowud, willen wij u vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en sluiten.

online
    weer een belofte dat het dossier is in getrokken ,nu maar weer een jaar af wachten of het ook zo is

Ook een klacht indienen over Online.nl?