Klacht Online.nl: Wevers Zuna nummer W1797710 Mijn brief 20-12 AANGETEKEND GEEN REACTIE

Op mijn AANGETEKENDE BRIEF gaat over foutieve betalingen van 1059,44
ja echt meer dan duizend euro , EN geen reactie , telefonisch ook onbereikbaar
G.Wevers , postcode 7466 PJ , huisnummer 3

Brief is gezonden aan Online .nl tav dienst Abonnementen
Postbus 16156 , 2500 BD DEN HAAG

GRAAG PER OMGAANDE REACTIE

BINNEN 3 DAGEN REACTIE

Online.nl
    Dossier doorgezet naar de juiste afdeling. Wordt z.s..m contact met u opgenomen/
    Online
    Gerrit
    Ik wacht hun reactie en terugbetaling wel af.maar niet
    reageren op aangetekende brief en telefonisch onbereikbaar
    is niet normaal , DUS MAAR AFWACHTEN.
    Online.nl
    Geachte heer Wevers,Zoals zojuist telefonisch aan u bevestigd hebben wij nimmer een opzegging van uw abonnement ontvangen. Om deze reden ben ik ook niet voornemens om de restitutie van EUR 1059.44 toe te kennen.
    Indien u aan kan tonen dat Online.nl niet heeft gereageerd op uw opzegging danwel aan kunt tonen dat u gebruik heeft gemaakt van een overstapservice NAAR XS4ALL in juni 2011 dan ben ik bereid dit standpunt te heroverwegen. Op dit moment zie ik hier echter geen aanleiding toe en zie ik geen verband tussen de omnummering van de gemeente en het verzuim waarin u verkeerde om uw contract bij Online tijdig te ontbinden.Indien u besluit juridische stappen te ondernemen dan verzoek ik u vriendelijk het dossier op Klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,Online.nl
    A/B
    Ik heb mijn Livebox op 20 juni teruggestuurd op 20 juni 2011
    naar Orange Nederland Breedband bv te Amsterdam met
    vermelding van mijn gegegevens huisnummer 3,
    Ik ben vernummerd van 1 naar 3 , Alle instanties hebben bericht gehad met VOORGEDRUKTE FORMULIEREN van
    de Gemeente WIERDEN , Bel maar naarde Gemeente afd.
    BURGERZAKEN 0546 580800 dus ook naar ORANGE
    DUS IK VERWACHT METEEN TERUGBETALING.
    VERNUMMERING IS DOOR MIIJ VERSTUURD MET
    GEFRANKEERDE FORMULIEREN VAN GEMEENTE
    Online.nl
    Geachte,Zoals reeds aangegeven hebben wij uw schrijven nimmer ontvangen en is het uw verantwoordelijkheid aan te tonen dat deze wel verzonden zijn. daarnaast hebben wij nooit een officiele opzegging van uw abonnement ontvangen.
    Mede dankzij uw grove taalgebruik aan de telefoon gisteren ben ik niet langer bereid uw klacht hier te behandelen. U heeft te kennen gegeven juridische stappen te ondernemen. Deze zie ik met vertrouwen tegemoet.Met vriendelijke groet,Online.nl
    A/B
    ZEER SLECHT , SCHANDALIG , MAAR IK BEN NOG