Klacht Online.nl: Wi-Fi werkt niet

Klachtnummer
# 478907
Gebruiker
Simone1977
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben nu al een aantal jaren klant bij Online.nl,nu heb ik al maanden geen Wi-Fi ontvangst,meerdere malen contact gezocht met online.nl.
De medewerker heeft meerdere keren beloofd het probleem op te lossen maar tot op heden nog steeds geen Wi-Fi.
Mijn kinderen en ik moeten nu onze bundel van ons mobiel abonnement gebruiken thuis wat hoge kosten met zich meebrengt....
Ik wil opzeggen en een andere provider maar dat gaat nog niet zo makkelijk heb ik gelezen op Radar waar ik nog een hele berg aan klachten tegen ben gekomen ten behoeve van Online.nl
Hier ben ik van geschrokken en wil nu zeker opzeggen.
Ik betaal €35,00 pm. Alleen voor internet want televisie heb ik via de kabel van Rekam...ik vind het niet normaal en niet netjes dat ik ma a name beta as l voor internet die niet werkt...wat kan ik nog doen?

De oplossing

Online.nl someren om het op te lossen lukt dit niet zou ik graag geholpen willen worden met opzeggen,zodat online.nl niet blijft afschrijven of facturen blijft sturen zodat ik in de schulden ga komen,omdat ze mijn opzegging niet accepteren of verwerken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen