Opgelost door Online.nl: wifi met HUAWEI modem dramatisch

haan

Sinds 2012 contract, in het begin al problemen met mijn Dell computer (apple producten werkten prima). Sinds contract verlenging traag wifi of geen bereik in voorheen bereikbare hoekjes van het huis (appartement 75m2). Nu al paar keer gebeld over probleem (kosten ter zake). Wifi settings veranderd op de website. Mocht ook niet baten. Mij is aangeraden om externe router erbij te kopen. Prima, zal ik doen, maar het is extra moeite zonder compensatie. Volgens de persoon aan de telefoon was de HUAWEI modem niet ideaal en in sommige gevallen doet wifi het gewoon niet zoals het hoort. We komen niet in aanmerking voor vervanging van de modem, omdat het via de LAN wel werkt. Maar irritant dat ik nu extra kosten heb van +100 euro + extra kabeltjes aanleggen. Terwijl het goedkoper was geweest om te wisselen van provider bij contractverlenging en zo een nieuwe /betere modem te ontvangen!

Compensatie voor extra kosten.

Online.nl
    Geachte haan,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    haan
    Ik ben vandaag en morgen (woensdag tussen 10.30 en 17.00 bereikbaar), het kan zijn dat ik af en toe de telefoon gebruik voor mijn werk, maar e-mail me gerust op mijn prive mail en ik kan mijn mobiel doorgeven,
    Net nog eens wifi geprobeerd, werkt vrijwel niet.
    Gisteravond naar de mediamarkt geweest. Zij raden niet externe router aan en vonden wifi homeplug een betere oplossing (soort van hotspot creatie via elektriciteitsnetwerk). €86 euro, maar moet nog testen of dit werkt
    haan
    Nu doet het Internet het zelfs via de LAN get niet meer. Is er een storing in Den Haag? Ook jullie hulplijn 2x proberen te bellen, de drukopties lijkt het menu niet te ontvangen! Gister werkte dit nog wel. Dank voor snelle reactie!
    Online.nl
    Geachte haan,
    We hebben u zojuist een e-mail gestuurd met een mogelijke oplossing, gelieve deze te testen en dan te reageren op de e-mail zodat wij de klacht verder voor u kunnen afhandelen.
    Klantenservice Online.nl (IT)
    haan
    Oplossing goed ontvangen, dank, en kunnen testen. Ik sluit de klacht af. Mvg,

haan

Ook een klacht indienen over Online.nl?