Opgelost door Online.nl: WiFi valt steeds weg. Online biedt geen oplossing...

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141028
Gebruiker
WIFIspots niet voor iPhone?
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds enige tijd valt de WiFi steeds uit. We hebben al vanles geprobeerd, model resetten, WiFi repeated geplaatst enz. Uiteindelijk online gebeld. Volgens de klachtenservice komt het waarschijnlijk doordat een van mijn buren een apparaat heeft gekocht dat stoort op de WiFi. Onwaarschijnlijk wat mij betreft omdat de storing zich ook midden in de nacht voordoet. Volgens online kan het onmogelijk aan de router liggen. Wel raden ze aan om bij de mediamarkt een sterkere router op eigen kosten aan te schaffen. Ik ben met deze oplossing niet tevreden. Hoewel ik al jaren klant ben bij online overweeg ik nu een overstap naar een provider met een stabieler internet.

De oplossing

Een serieuze evaluatie van het probleem zonder het direct op de buren af te schuiven. Is de router van online nog wel goed?

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw NonWIFI ,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Metting,

    Ondertussen hebben wij meerdere malen contact gehad en is uw klacht volgens onze gegevens afgehandeld. Dit heb ik tevens telefonisch geverifieerd.

    Ik verzoek u om de afhandeling van uw klacht te beoordelen en uw klacht te sluiten

    Met vriendelijke groet,
    Olivier
  3. Auteur
    WIFIspots niet voor iPhone?
    Datum
    Na installatie van de nieuwe router is de verbinding weer stabiel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WIFIspots niet voor iPhone?
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen