Opgelost door Online.nl: Wij willen kosteloos ons contract verbreken .i.v.m. slecht internet en telefonie en enorm slechte klantenservice.
Details
Klacht
Wij hebben Online nu al 21 maanden en nooit ook maar ergens problemen mee gehad. Toch moest het dit jaar wel gebeuren. Wij verhuisde 20 november van Leeuwarden naar Geleen en sindsdien geen internet en telefonie. Online laat steeds een ander verhaal horen wanneer dat de verbindingen tot stand worden gebracht. Echter zijn ze nog niet 1 belofte na gekomen waardoor we nu nog steeds zonder internet en telefoon zitten. Graag zou ik mijn contract willen beïndigen per direct, echter loopt het contract nog tot 24-02-2016. Daar wij aangewezen zijn op een bijstandsuitkering zijn wij niet financieel draagkrachtig genoeg om er twee providers op na te houden en zijn we aangewezen op het geklungel op Online.nl die maar niet met een serieuze oplossing willen komen laat staan een financiële vergoeding voor het in gebreken blijven van hun afspraken.Wij zijn ondertussen al 80,- kwijt aan beltegoed, echter kunnen wij ons budget niet verder overschrijden om onze zaken geregeld te krijgen.Help ons
Gewenste oplossing
Wij willen die 80,- terug die we hebben moeten gebruiken om Online en andere diensten te bereiken.En wij willen kosteloos ons contract opzeggen.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.