Opgelost door Online.nl: Wij willen kosteloos ons contract verbreken .i.v.m. slecht internet en telefonie en enorm slechte klantenservice.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141536
Gebruiker
Fam Stevens
Datum
12 reacties

Details

Klacht

Wij hebben Online nu al 21 maanden en nooit ook maar ergens problemen mee gehad. Toch moest het dit jaar wel gebeuren. Wij verhuisde 20 november van Leeuwarden naar Geleen en sindsdien geen internet en telefonie. Online laat steeds een ander verhaal horen wanneer dat de verbindingen tot stand worden gebracht. Echter zijn ze nog niet 1 belofte na gekomen waardoor we nu nog steeds zonder internet en telefoon zitten. Graag zou ik mijn contract willen beïndigen per direct, echter loopt het contract nog tot 24-02-2016. Daar wij aangewezen zijn op een bijstandsuitkering zijn wij niet financieel draagkrachtig genoeg om er twee providers op na te houden en zijn we aangewezen op het geklungel op Online.nl die maar niet met een serieuze oplossing willen komen laat staan een financiële vergoeding voor het in gebreken blijven van hun afspraken.
Wij zijn ondertussen al 80,- kwijt aan beltegoed, echter kunnen wij ons budget niet verder overschrijden om onze zaken geregeld te krijgen.Help ons

Gewenste oplossing

Wij willen die 80,- terug die we hebben moeten gebruiken om Online en andere diensten te bereiken.
En wij willen kosteloos ons contract opzeggen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

12 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Fam Stevens
    Datum
    Beste Online,

    Oke ik wacht HIER op een reactie van jullie, want ja onze telefoon doet het nog steeds niet.

    Fam Stevens
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Wij hebben u zojuist gesproken en zullen op een later moment zoals afgesproken opnieuw contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Fam Stevens
    Datum
    Beste Online,

    We zullen het belletje wel horen (hopelijk).

    MVG
    Fam Stevens
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Wij hebben u zojuist gesproken en zullen op een later moment zoals afgesproken opnieuw contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    Fam Stevens
    Datum
    Beste Online,

    We horen het wel en zien het nieuwe modum hopelijk snel aankomen.

    MVG
    Fam Stevens
  7. Auteur
    Fam Stevens
    Datum
    Beste Online,

    Donderdag modum ontvangen maar die werkt nog steeds niet. Ook de afspraak dat jullie terug zouden bellen komen jullie niet na.

    Bellen jullie nog of hoe zit dat?

    MVG,
    Fam Stevens
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Wij hebben u zojuist gesproken en zullen op een later moment zoals afgesproken opnieuw contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  9. Auteur
    Fam Stevens
    Datum
    Beste Online,

    We horen morgen wel van u.

    MVG,
    Fam Stevens
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Fam Stevens,

    Zoals besproken zullen wij contact met u opnemen, zodra er terugkoppeling is van de desbetreffende afdeling omtrent beeindiging van uw contract.

    Wij wachten op dit moment nog op deze terugkoppeling. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Fam Stevens,

    Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa
  12. Auteur
    Fam Stevens
    Datum
    Ze hebben wel dingen geprobeerd maar als er een tussen weg was geweest had ik voor die keuze gekozen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen