Opgelost door Online.nl: Wij willen kosteloos ons contract verbreken .i.v.m. slecht internet en telefonie en enorm slechte klantenservice.

Fam Stevens

Wij hebben Online nu al 21 maanden en nooit ook maar ergens problemen mee gehad. Toch moest het dit jaar wel gebeuren. Wij verhuisde 20 november van Leeuwarden naar Geleen en sindsdien geen internet en telefonie. Online laat steeds een ander verhaal horen wanneer dat de verbindingen tot stand worden gebracht. Echter zijn ze nog niet 1 belofte na gekomen waardoor we nu nog steeds zonder internet en telefoon zitten. Graag zou ik mijn contract willen beïndigen per direct, echter loopt het contract nog tot 24-02-2016. Daar wij aangewezen zijn op een bijstandsuitkering zijn wij niet financieel draagkrachtig genoeg om er twee providers op na te houden en zijn we aangewezen op het geklungel op Online.nl die maar niet met een serieuze oplossing willen komen laat staan een financiële vergoeding voor het in gebreken blijven van hun afspraken.
Wij zijn ondertussen al 80,- kwijt aan beltegoed, echter kunnen wij ons budget niet verder overschrijden om onze zaken geregeld te krijgen.Help ons

Wij willen die 80,- terug die we hebben moeten gebruiken om Online en andere diensten te bereiken.
En wij willen kosteloos ons contract opzeggen.

Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Beste Online,

Oke ik wacht HIER op een reactie van jullie, want ja onze telefoon doet het nog steeds niet.

Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben u zojuist gesproken en zullen op een later moment zoals afgesproken opnieuw contact met u opnemen.

Beste Online,

We zullen het belletje wel horen (hopelijk).

MVG

Beste Online,

We horen het wel en zien het nieuwe modum hopelijk snel aankomen.

MVG
    Beste Online,

Donderdag modum ontvangen maar die werkt nog steeds niet. Ook de afspraak dat jullie terug zouden bellen komen jullie niet na.

Bellen jullie nog of hoe zit dat?

MVG,

Beste Online,

We horen morgen wel van u.

MVG,
    Geachte heer/mevrouw Fam Stevens,

Zoals besproken zullen wij contact met u opnemen, zodra er terugkoppeling is van de desbetreffende afdeling omtrent beeindiging van uw contract.

Wij wachten op dit moment nog op deze terugkoppeling. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Charissa
    Geachte heer/mevrouw Fam Stevens,

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Charissa
    Fam Stevens
    Ze hebben wel dingen geprobeerd maar als er een tussen weg was geweest had ik voor die keuze gekozen.

Ook een klacht indienen over Online.nl?