Opgelost door Online.nl: Ze weigeren een fout te herstellen en doen beloftes die ze niet nakomen..
Details
De klacht
Ik heb bij dit bedrijf een telefooncontract inclusief onbeperkt bellen naar vast en mobiel.Desondanks moet ik toch de gesprekskosten betalen.
De klantenservice doet allerlei beloftes, maar er gebeurt niets.
De financiële afdeling die binnen enkele dagen contact op zou nemen, laat weken niets van zich horen.
Wel worden we (in maart) opnieuw aangesloten, waarbij de in december (!) afgesproken regeling is gerealiseerd.
Alleen zit ik aan dit nieuwe(?) contract 12 maanden vast.
De oplossing
Terugbetaling van de gesprekskosten.De tijdsduur van het contract loopt tot januari 2018.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.