Opgelost door Online.nl: Ze weigeren een fout te herstellen en doen beloftes die ze niet nakomen..

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 261320
Gebruiker
marijke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij dit bedrijf een telefooncontract inclusief onbeperkt bellen naar vast en mobiel.

Desondanks moet ik toch de gesprekskosten betalen.

De klantenservice doet allerlei beloftes, maar er gebeurt niets.

De financiële afdeling die binnen enkele dagen contact op zou nemen, laat weken niets van zich horen.

Wel worden we (in maart) opnieuw aangesloten, waarbij de in december (!) afgesproken regeling is gerealiseerd.

Alleen zit ik aan dit nieuwe(?) contract 12 maanden vast.

De oplossing

Terugbetaling van de gesprekskosten.

De tijdsduur van het contract loopt tot januari 2018.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste marijke,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Bart van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Marijke,

    Wij hebben zojuist telefonische afspraken gemaakt over de afhandeling van deze klacht.
    Zoals besproken hebben wij de einddatum van uw contract gewijzigd naar 31-12-2017. Tevens hebben wij de onterechte belkosten gecompenseerd. U heeft aangegeven dat het gecompenseerde bedrag klopte en dat u hiermee akkoord ging.

    Wij willen nog wel graag onze excuses aanbieden voor het misverstand rond de einddatum van uw contract.

    Wij hopen dat wij naar tevredenheid deze klacht voor u hebben opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Donny
    Online.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marijke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen