Klacht Online.nl: Zeer slecht functionerende telefoon en TV

# 193506
RW

Telefoon: gesprekken worden iedere keer onderbroken.
- TV.: uitzendingen haperen.
- functie "Begin gemist"hapert bij afspelen.
- Opnames haperen bij afspelen
- TV Guide weigert vaak.
Deze klachten zijn vanaf aanvang van contract aanwezig.
Er is drie maal via online klachtenformulier een klacht ingediend.
Een maal antwoord gehad zonder resultaat. (modum resetten)
Andere twee klachten nooit reactie gehad

Binnen 1 week de klacht verhelpen
Indien geen resultaat ontbinden van het contract

Beste RW

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld.
    Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

LS,

Tot nu toe is er telefonisch niet gereageerd zoals Online.nl beloofd had in een E-mail.

MVG. R. Boonstra
    Beste RW,

Vanmiddag hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels kunt u weer gebruik maken van uw diensten.
    Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

RW
    Op de valreep ben ik door u telefonisch benaderd en u heeft op afstand de het modem of de mediabox gereset. Ik hoop dat dit afdoende en ik houd nu even een slag om de arm. Als blijkt dat de klacht niet meer bestaat, trek ik deze t.z.t. in. Als deze storing zo gemakkelijk via 1 telefoontje opgelost kan worden, vind ik het een trieste zaak, dat Online.nl dit niet eerder verholpen heeft. P.S. vanmiddag weer een internet storing.

MVG R.W. Boonstra
    Beste RW,

Zoals besproken Vanmiddag hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels kunt u weer gebruik maken van uw diensten.
    Op de gids storing die op 02-12 gebeurde.

RW
Nog steeds problemen. 29 nov. Beeld staat ineens stil tijdens uitzending.. 2 dec. TV-gids verschijnt niet. 9 dec. Zenderlijst is leeg TV gids verschijnt niet 11 dec. Opgenomen programma's bij afspelen regelmatig haperingen. 12 dec. TV gids komt niet tevoorschijn 16 dec. Na de pauzefunctie verder gekeken en het programma slaat een heel stuk over. Ik denk dat ik Online.nl nu maar in gebreke ga stellen. 23 december 2016 aangetekende brief naar ONLINE.NL gestuurd waar ik hen in gebreke stel. Ik wil contract per direct beeindigen. Reactie ONLINE.NL (30 december) per E-mail: behandelen als reguliere opzegging en dat betekent gewoon doorbetalen tot einde contract en de verbinding stoppen per 11 april 2017 Geen enige vorm van tegemoedkoming van ONLINE.NL Hoe opmerkelijk Nu maar naar de geschillencommissie

Ook een klacht indienen over Online.nl?