Klacht Online.nl: Zeer slecht internet na netwerkvernieuwing van online !!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 191168
Gebruiker
Sander
Datum
14 reacties

Details

De klacht

Internet valt steeds weg na netwerkverbetering, waar ik zelf nooit om gevraagt heb hiervoor nooit last gehad met het internet
Het internet is traag valt stil ,uit en kan er zo niks mee .
meerdere malen naar online gebeld na 1uur en 16 minuten nog niemand aan de lijn gekregen en maar weer opgehangen hier ook een filmpje van gemaakt
Op verzoek via contact formulier om mij in de avond terug te bellen word geen actie ondernomen ONLINE schaam Julie voor de zeer slechte service !!!!
Mocht online mij niet snel bellen en het oplossen
zal ik het filmpje op diverse sites Facebook dumpert zetten met een waarschuwing!!! Doe geen zaken met ONLINE !!! Tevens heb ik al mijn laatst btpaalde rekening terug geboekt

De oplossing

Krijgen waar je voor betaald
En nette klantenservice die berijkbaar is !!!!!

14 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Sander Groot

    Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels hebben wij een modem verstuurt naar u toe.
    Zoals afgesproken nemen we woensdag wederom telefonisch contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  2. Auteur
    Sander
    Datum
    Vandaag zaterdag( een dag later al de modem toegestuurd gekregen) deze was extreem snel verstuurd top prestatie!!
    had er weer een goed gevoel bij, dat eindelijk mijn internet weer goed zou werken.geljjk de modem vervangen ... van traag en amper internet op de oude modem ,naar helemaal geen internet meer met de nieuwe modem:(alles dubbel gecontroleerd!!! maar helaas geen werkend internet .. graag mij al eerder bellen dan woensdag zoals voor de levering nieuwe modem was afgesproken
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Sander,

    We hebben zojuist telefonisch contact gehad, en hebben uw klacht besproken. Bij deze gaan we het nodige uitzoeken en nemen weer contact met u op, op het afgesproken tijdstip.

    Met vriendelijke groet,
    Prawien van online.nl
  4. Auteur
    Sander
    Datum
    Ik zou tussen 16 uur en 17 uur teruggebeld worden vandaag omdat er het een en ander uitgezocht moet worden het is nu 17.22 hoop dat ik nog gebeld word door Online Of gaan ze weer hun gemaakte afspraak niet nakomen ?bel mij spoedig online
  5. Auteur
    Sander
    Datum
    Ik zou tussen 16 uur en 17 uur teruggebeld worden vandaag omdat er het een en ander uitgezocht moet worden het is nu 17.22 hoop dat ik nog gebeld word door Online Of gaan ze weer hun gemaakte afspraak niet nakomen ?bel mij spoedig online
  6. Auteur
    Sander
    Datum
    Helaas gister niet gebeld door ONLINE
    dit had ONLINE wel met mij afgesproken ik heb de hele avond en middag gewacht,maar geen telefoontje van ONLINE dit is nu de 2e keer dat ze me laten wachten op een telefoontje,die niet komt.
    het verhaal word steeds langer en schandaliger voor ONLINE al dit alles incl het filmpje van de wachttijd van ruim 1 uur en 16 minuten zonder antwoord van kl service enz
    gaat spoedig op Facebook dumpert !!!
    alsdit alles niet snel opgelost is !!!!! Gewaarschuwd!!!!
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Sander,

    We hebben zojuist telefonisch contact gehad en hebben het nodige besproken. Bij deze gaan we nogmaals uw verbinding nakijken en nemen weer contact met u op wanneer we een update hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Prawien van online.nl
  8. Auteur
    Sander
    Datum
    Online
    ik zou terug gebeld worden 3 dagen geledendoor Julie
    maar helaas
    Weer de hele avond gewacht zonder dat online ze eigen afspraak nakomt ik ben weer niet door Julie teruggebeld terwijl online mij vertelde dat ik maandag gebeld zou worden
    BEL MIJ SPOEDIG !!!!!
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Sander,

    Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels hebben wij een monteur aangetuurd zoals besproken met u.
    Nadat de monteur geweest is nemen we wederom contact op met u voor een nacontrole.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  10. Auteur
    Sander
    Datum
    Ik zou door online teruggebeld worden
    Dit is nu de 4 e keer dat online de afspraak niet nakomt
    Online bel mij op !!!!!
  11. Auteur
    Sander
    Datum
    Ik zou door online teruggebeld worden
    Dit is nu de 4 e keer dat online de afspraak niet nakomt
    Online bel mij op !!!!!
  12. Auteur
    Sander
    Datum
    Bel mij op omline !!!zoals eerder afgesproken is !!!!
  13. Auteur
    Sander
    Datum
    Bel mij op omline !!!zoals eerder afgesproken is !!!!
  14. Auteur
    Sander
    Datum
    Komen afspraken niet na jammer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sander
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen