Klacht Online.nl: zeer slechte klanten service

rene1971

Nadat ik eindelijk een contract af kon sluiten met online voor sneller internet zijn de problemen pas echt begonnen!!!
Ik heb geen stabiel internet ik heb een pakket afgesloten van 50 mb en ik krijg er 18
hij gooit me er steeds uit kan mijn ip cameras niet meer benaderen en dat heeft te maken met de poorten. Ik heb geen telefoon meer!!! en wat denk je dan bel je met online. En dan heb je iemand aan de telefoon die niet weet wat ip cameras zijn en die niet weet wat poorten zijn. Die verteld dat hij een melding voor de telefoon aan gaat maken. Het enigste wat hij vertelde was dat hij zag dat er een internet verbinding was. En dat online hierbij dus levert wat de bedoeling is. Er was niemand die de instellingen van de modem na kan kijken want dat hoort niet bij hun maar bij mij zelf. Nou lekker is dat. Hij zou een nieuwe modem aanvragen voor mij. Maar heb hem verteld dat ik dan wederom een bedrijf moet laten komen om alles aan te sluiten. En dat mij wederom geld gaat kosten.

Dat er iemand van online met verstand van zaken naar mijn modem kijkt of dat er misschien tijdens het overzetten naar een sneller internet een fout in de modem plaats heeft gevonden. Lijkt mij niet meer als normaal het is hun modem en hun zetten mij over.
En als dit allemaal niet kan. Dat ze mijn compenseren voor de kosten die ik moet maken om wederom een bedrijf in te schakelen die alles opnieuw instelt

Beste Rene,

Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. Ik heb voor u een klachten dossier aangemaakt. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op om samen met u tot een oplossing te komen.

Martijn van Online.nl.
    rene1971
    Beste Martijn, Misschien dat Online dat dan ook een keer snel wil doen? Want steeds is het een paar dagen en dan word ik terug gebeld. En dan gaan ze mijn zaak weer doorspelen naar een andere afdeling. Ik zou zelf na zoveel problemen die bij mij geweest zijn een monteur sturen met alles wat hij denkt nodig te hebben om het probleem een keer opgelost te hebben. In plaats van steeds te zeggen dat er contact opgenomen word. Ik betaal al 12 jaar lang mijn rekening ook volledig.
    Beste Rene

Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken nemen we vrijdagmorgen wederom telefonisch contact op voor een controle.

Chris van Online.nl
    Beste Rene,

We hebben zojuist contact gehad en afgesproken dat we dinsdag terugbellen.

Danny van Online.nl.
    rene1971
    Inderdaad Dinsdag worden we terug gebeld!
    Maar ik vind het dan de hoogste tijd dat het probleem dan is opgelost. En dan bedoel ik niet wat jullie op afstand meten maar dat ik gewoon thuis kan internetten. Wij zitten nu al een tijdje op ons telefoon te werken omdat die wel normaal pagina's opent.
    Misschien word het is eens tijd dat er anders een monteur bij ons komt van jullie uit. Is nu al een paar maanden bezig en ergens houd het op. De rekening word wel afgeschreven elke maand
    Beste Rene,

We hebben zojuist contact gehad en afgesproken dat we aankomende dinsdag nogmaals terugbellen.

Chris van Online.nl.
    Beste Rene,

We hebben u meermaals gebeld maar helaas niet kunnen bereiken.
    Ik heb een e-mail verstuurd naar het bij ons bekend e-mail adres. Wilt u misschien laten weten of u deze in goede staat hebt ontvangen?

Sachin van Online.nl
    Beste Rene,

Wij hebben u meerdere malen geprobeerd telefonisch te bereiken. Helaas is
    dat niet gelukt. Om u desondanks zo goed mogelijk van dienst te kunnen
    zijn vernemen we graag van u op welk moment u bereikbaar bent.

Chris van Online.nl.
    Beste Rene,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u ontvangen. Wij gaan er vanuit dat uw klacht is afgehandeld. Wij vragen u vriendelijk om deze klacht te sluiten.

Chris van Online.nl
    rene1971
    Hoi het is nog steeds geen super verbinding maar beter als dat het was. Jullie zouden mij ook nog een voorstel doen voor alle tijd dat ik geen internet had en dat het zo slecht was dat ik op mijn mobiel internet moest werken. En extra kosten die ik heb moeten maken voor alles opnieuw aan te sluiten maar daar heb ik niets van vernomen. Ik vind het ook raar dat je zegt dat je diverse keren hebt proberen te bellen. Want dat is niet zo.
    Beste Rene,

Wij hebben u zojuist gebeld, maar wij kunnen u niet bereiken. Wij hebben geprobeerd te bellen op twee telefoonnummers. Deze eindigen met 3030 of met 2086. Is er een andere telefoonnummer waar wij u op kunnen bereiken?

Graag vernemen wij op welk telefoonnummer u bereikbaar bent.

Maria van Online.nl
    rene1971
    nummer is goed alleen zat ik in bespreking en toen ik jullie terug probeerde te bellen was het steeds in gesprek
    Beste Rene,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. Wij bellen u morgen nogmaals om te kijken wat wij precies voor u kunnen doen. Ook heeft u recht op compensatie. Dit zullen wij dan uiteraard ook bespreken.

Maria van Online.nl
    rene1971
    Kijk dit bedoel ik steeds. Ik heb expres gewacht met reageren!
    Als ik niet reageer dan doen jullie niets ook niet terug bellen wat je in je reactie vermeld! Steeds zeggen jullie dat dat jullie een dag later terug gaan bellen maar dat doen jullie niet. Nu dat ik hier een reactie plaats zullen jullie mij weer gaan bellen. En krijg ik wederom te horen dat het jullie spijt. Maar jullie komen gewoon de afspraken niet na en maak je alleen druk als er hier iets word vermeld
    rene1971
    En we zijn alweer een dag verder zonder dat ik een reactie heb gehad. Dit is toch echt belachelijk. Ik wil dan ook dat ze het nu goed gaan oplossen want na anderhalve maand mag dat denk ik ook wel!!!! Wifi op de eerste verdieping is er nog steeds niet en de verbinding is ook niet stabiel. Dus mensen denk goed na als je een provider zoekt.... service is heel belangrijk. En al helemaal als er afspraken worden gemaakt die niet nagekomen worden
    Beste Rene,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad en hierin besproken wat de compensatie is. Dit hebben we doorgevoerd. We bellen u volgende week terug om te kijken of het probleem met draadloos verholpen is.

Danny van Online.nl.
    Beste Rene,

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met u en we hebben uw verbinding besproken. Zoals u aangeeft lijkt het er op dat uw WiFi signaal nu wel verbeterd is maar helaas valt het internet nog met regelmaat weg.

Zoals u weet zijn er aardig wat technische problemen aangetreden bij klanten die een migratie hebben gehad. Daar bent u er ook 1 van, gelukkig krijgen wij steeds meer meldingen over verbindingen die hersteld zijn. Onze verwachting is dat het bij uw verbinding niet al te lang meer moet duren.

We hebben voor uw een tegoed in ons systeem geplaatst van €75,-. Met dit bedrag worden de komende nota's verrekend.

Indien u verder nog vragen heeft horen we dat graag van u.

Sachin van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?