Opgelost door Online.nl: Zeer slechte ontvangst televisie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60974
Gebruiker
Erwin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanaf Oktober klant bij Online. Destijds viel meteen de slechte ontvangst op. Na gebeld te hebben met Online heb ik een nieuwe antenne en betere kabel gekregen. De ontvangst is nog steeds wisselend; ik heb diverse plekken in de kamer getest en buiten met wisselend resultaat. Op de ene plek of hoogte van de antenne is de ontvangst van Nederland 1,2 en 3 uitstekend en de rest ronduit slecht of geen signaal. Op een andere plek of hoogte is het verhaal omgekeerd; Nederland 1,2 en 3 geen signaal of haperig beeld. Er is geen consequent signaal te bereiken, terwijl de menustatus van het signaal op 85 % staat. Ik blijf de antenne per zender door de kamer verschuiven. De klantenservice is slecht te bereiken en de genoemde oplossingen tot nu toe niet afdoende. Er werd toegezegd dat er via een internetverbinding televisie zou worden aangeboden. Dit is tot op heden nog niet gebeurd.

De oplossing

Vanwege de slechte ontvangst voor de televisie en het uitblijven van oplossingen die in deze tijd passen, wil ik van mijn contract af. Ik vind de huidige manier van digitale televisie aanbieden niet meer bij deze tijd passen.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte ,
    We hebben uw reactie in goede orde ontvangen.Wij zien geen contacten met onze klantenservice aangaande uw melding. Wij verzoeken u eerst contact op te nemen met onze klantenservice op het moment dat u op locatie bent. De klantenservice is bereikbaar op 0900-9515 (15ct per minuut)Eventueel kunt u gebruik maken van de Call-Me-Now functie. U vindt deze optie in MijnOnline onder de servicepagina. Deze is te bereiken op https://www.online.nl/klantenservice/contact/ . U dient hiervoor wel in te loggen met de door u ontvangen inloggegevens die u eerder toegezonden zijn.Ik wil u verzoeken om uw klacht op klachtkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met Vriendelijke groet,
    Online.nl
    Csl
  2. Auteur
    Erwin
    Datum
    Ik neem contact op met de klantenservice om tot een passende oplossing te komen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erwin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen