Klacht Online.nl: Zeer slechte service

Klachtnummer
# 334357
Gebruiker
Bram Binnendijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

He nu al 2 weken problemen met mijn email, kan wel ontvangen maar geen mail versturen. Gebeld met Online en kreeg als antwoord dat het probleem niet bij hun zat en mij niet konden helpen. Zelf op onderzoek uitgegaan, instellingen gecontroleerd en ook een ander mailprogramma geprobeerd. Helaas bleef de melding bij uitgaande mail terugkomen, verbinding met de server is verbroken. Toch maar weer contact opgenomen met Online, kreeg alleen weer als antwoord dat het probleem niet bij hun zat. Waarschijnlijk zit de fout op het netwerk van Kpn waar Online gebruik van maakt. Maar daar ben ik geen klant, dat is Online.

De oplossing

Zorgen dat dit weer in orde komt.

1 reactie

  1. Auteur
    Bram Binnendijk
    Datum
    Beste Online,

    De eenvoudigste oplossing is om het probleem bij de klant neer te leggen. Maar jullie weten zelf ook wel dat dit al een langlopend probleem is waar meer mensen last van hebben. Daarom rest ons helaas maar één mogelijkheid, inmiddels het contract opgezegd en overgestapt naar een andere provider.

    Met vriendelijke groet
    Bram Binnendijk

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen