Klacht Online.nl: Zeer slechte service van Online!

RedSonja

Sinds 28 april klant bij Online, supersnel Internet 30Mb/s met Hallo Basis en Digitale TV . Vanaf de eerste dag werkt Digitenne niet goed, 9 zenders doen het niet.
Als er een bus of scooter langsrijdt, woon aan doorgaande weg dus gebeurd vaak, zit ik ministek te kijken. Online gebeld en nieuwe antenne gekregen, het probleem is daardoor niet opgelost.
Wederom gebeld met de klantenservice.
Conclusie, Digitenne werkt niet.
De internet snelheid laat ook te wensen over, ik betaal voor 30mb maar ik mag blij zijn als ik 8mb haal.
De Samsung tablet heb ik ook nog steeds niet. Toen ik daarover belde werd mij verteld dat ik die binnen 10 dagen na aansluiting in huis zou hebben. We zijn inmiddels 24 dagen verder.......
Zojuist met de klachtenafdeling van Online gebeld, absoluut niet netjes behandeld!

Supersnel Internet 30Mb/s met Hallo Basis en Digitale TV volledig opzeggen en helemaal over op alles in start met interactieve tv voor de prijs van €36 per maand of alles in extra met interactieve tv (mits bij mij beschikbaar) voor €41 per maand.
Ik ben uiteraard bereid om de aansluitkosten van €30 daarvoor te betalen.
Het modem krijg je bij deze pakketten in bruikleen dus daar hoef ik dan niet extra voor te betalen.
Mocht dit alles niet mogelijk blijken dan wil ik het volledige contract ontbinden om over te kunnen stappen naar een andere provider.

Online.nl
    Geachte RedSonja ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    RedSonja
    Het is inmiddels ruim 1 week geleden dat ik mijn klacht hier plaatste. Behalve een standaard reactie van Online heb ik nog niks gehoord. Op mijn aangetekende schrijven van 22-05-2014 mocht ik ook nog geen reactie ontvangen.
    Ik vind het een zeer kwalijke zaak.
    Ik geef online nog 1 week om dit op een voor mij bevredigende manier op te lossen.
    Geachte RedSonja,
    Vandaag hebben we u gesproken over de klacht
    Met vriendeijke groet,
    Geachte RedSonja
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    Csl - Online.nl
    Goedemiddag,
    Ik ben akkoord met de voorgestelde oplossing.
    De nieuwe aanvraag loopt en zal volgens de technische ondersteuner de hr. Sanders in de loop van volgende week opgeleverd gaan worden.
    Ik ben benieuwd!Mvg,
    D. Berkenfeld

Ook een klacht indienen over Online.nl?