Opgelost door Online.nl: Zeer slechte service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 557002
Gebruiker
Bedroevend
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het internet doet het niet en na telefonisch contact heeft de medewerker besloten dat er een monteur aan te pas moet komen. Ik heb een link gekregen om een afspraak te maken. Dit kan op zijn vroegst pas op maandagochtend. Dan heb ik minimaal 4 dagen geen internet. Volgens de medewerker kan er echt niet eerder een monteur komen. Mijn man heeft een eigen bedrijf en is afhankelijk van het internet. 4 dagen geen gebruik kunnen maken van het internet levert dus een behoorlijke bedrijfsschade op. Ik zal deze schade dan ook verhalen op Online.nl

De oplossing

Vandaag nog en anders morgen een monteur sturen die het probleem oplost.
En een schadevergoeding voor geleden bedrijfsschade.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Online.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bedroevend
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is vandaag nog een monteur geweest
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen