Klacht Online.nl: Zeer trage internetsnelheid

Klachtnummer
# 183952
Gebruiker
osk40
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Sinds 14 oktober 2014 heb ik bij online.nl een Power internet pakket aangeschaft, waarbij de beloofde snelheid 50mbps is. Tot op heden heb ik de snelheid niet hoger kunnen meten dan 23mbps.

Om dit probleem op te lossen heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en het probleem duidelijk verteld. Hierbij had de medewerker waarmee ik sprak ook een snelheid test uitgevoerd, waarbij hetzelfde uitkomst tevoorschijn kwam. Dus de resultaat van de snelheid test wat ik had gemeten kwam overeen met wat de medewerker had gemeten. Vervolgens heeft hij nagevraagd aan zijn collega wat de oorzaak hiervan kon zijn, en tot mijn verbazing bleek dat de snelheid van mijn internet ingesteld is op 30mbps i.p.v. 50mbps, terwijl ik maandelijks voor 50mbps betaal. De technische team zou dit gaan onderzoeken en binnen enkele dagen mij terug bellen Echter is dat niet gebeurd.
Vervolgens heb ik 20 mei 2016 ik een brief verstuurd naar de klantenservice, maar dat was ook tevergeefs.

De oplossing

Omdat ik elke maand voor 50mbps betaal, terwijl mijn internetsnelheid zeer traag is (soms 5mbps) wil ik hiervoor een compensatie en wil mijn contract per direct ontbinden.

11 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste osk40,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

    Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Kim van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste osk40,

    Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet bereikt.
    We proberen het later nogmaals.

    Met vriendelijke groet,

    Danny van Online.nl.
  3. Auteur
    osk40
    Datum
    Dag Danny,

    Ik heb een nieuwe simkaart besteld, omdat mijn huidige simkaart momenteel niet herkend wordt door mijn telefoon. Om die reden ben ik onbereikbaar.

    Zouden jullie het a.u.b. morgen opnieuw willen proberen, want de nieuwe simkaart zou vandaag afgeleverd moeten worden.

    Bedankt voor uw begrip.

    Met vriendelijke groeten,

    Osk40
  4. Auteur
    osk40
    Datum
    Beste Danny,

    Mijn nieuwe simkaart is helaas nog niet binnen. Ik hou jullie de komende dagen op de hoogte.

    Met vriendelijke groeten,

    Osk40
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste osk40,

    Bedankt voor de informatie. Wij bellen u terug als u ons laat weten dat u weer bereikbaar bent.

    Met vriendelijke groet,
    Vincent van Online.nl
  6. Auteur
    osk40
    Datum
    Beste,

    Ik ben vanaf vandaag telefonisch weer te bereiken.

    Met vriendelijke groeten,

    Osk40
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Osk40,

    We hebben zonet telefonisch contact gehad. Zoals besproken is er een monteur ingepland voor u op dinsdag 13 september.

    Wij zullen opnieuw contact met u opnemen nadat de monteur bij u is geweest.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Osk40,

    Zojuist telefonisch gesproken. Vandaag is er een monteur bij u langs geweest. Afgesproken dat u even gaat kijken hoe de verbinding nu is. Wij bellen morgen terug om te kijken hoe het gaat.

    Met vriendelijke groet,
    Maria van Online.nl
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Osk40,

    Zoals we zojuist telefonisch hebben besproken zullen we u later nogmaals proberen te bereiken om uw klacht te bespreken.

    Met vriendelijke groet,

    Luuk van Online.nl
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Osk40,

    We hebben zonet telefonisch contact gehad. Zoals besproken hebben we helaas niet de mogelijkheid om uw verbinding te voorzien van een snelheid rond de 50Mbit.

    In de loop van volgende week zal ik u terugbellen om de afhandeling te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Osk40,

    Zojuist hebben we uw klacht telefonisch besproken en hopelijk naar
    tevredenheid verholpen. We hebben daarom op Klachtenkompas de status van
    uw klacht veranderd. Wilt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?