Klacht Online.nl: ZEER trage SERVICE en onbekame callcenter medewerksters bij ONLINE.NL!!!!

Velde

Vrijdag om 10 uur geen internet meer. storing doorgegeven aan .Om 12 uur wordt door het callcenter de storing gemeld aan de TD van Online.Gevraagd of dat er een ticket no. was Nee dus i.v.m. met studerende partner die midden in haar tentames zit. Ik moest maar geduld hebben! Zaterdags rond 12 uur de buren gesproken en gevraagd heb jij internet, nee dus een KPN klant nou bel jij dan 0900 0244 Ok in totaal 4x gebeld naar ONLen 30 min in de wacht gezeten en 10€ lichter
En s,Maandags om 9 uur kwam de KPN monteur het erf oprijden. Maar hij kwam voor de buren ik zat er niet bij. Hem de situatie uitgelegd en wat gebeurt er S'middags heb ik weer internet dank zij KPN. Online heeft pas Dinsdags om14.26 uur de storing door gegeven aan KPN.de netwerkbeheerder. En s Woensdag wordt ik door Online bericht dat ik weer internet heb. ONLINE kan dit nou niet beter we hebben hier ieder jaar een paar stopringen kabelbreuk ivm de moerassige bodem en telkens kan je bij ONLINE 3 to 5 dagen wachten.

Geachte klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Geachte klant,
    Uw contactpersoon heeft vandaag geprobeerd contact met u op te nemen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later tijdstip nogmaals contact met u op nemen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Geachte klant,
    Uw contactpersoon heeft vandaag telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangeboden.
    Graag willen wij u vragen om de klacht te sluiten, en de afhandeling te beoordelen.
    Velde
    Ze willen 2 maanden compensatie geven, maar een snellere srvice zoals bij KPN konden zij niet garaderen! Gaan het bespreken??
    Ook de snellere verbinding geen enkele zekerheid.
    Ik wil de 2mnd compensatie accepteren, maar daarmee is het probleem niet opgelost!
    Geachte klant,
    Zoals gisteren besproken met u contactpersoon is Online.nl bezig met kwaliteitsverbetering. Garantie op een beter netwerk kunnen wij vooralsnog niet geven, daar Online.nl niet de netwerkbeheerder is.
    De toegekende compensatie is uitgevoerd.
    Wij willen u heel vriendelijk vragen om het klachtenkompas te sluiten, en de afhandeling te beoordelen.
    Geachte klant,
    Wij willen u heel vriendelijk vragen om de klacht op het klachtenkompas te sluiten, en de afhandeling te beoordelen.
    Velde
    Online zou € 40 overmaken , maar ik wacht nu al een geruime tijd maar heb nog steeds niets gezien.
    Vanmorgen e-mail gestuurd naar de klanten sevice van Online, maar geen reactie, echt een zorgelijk bedrijf!!!!
    Dus aan alle lezers bezint voor gij begint!!

Ook een klacht indienen over Online.nl?