Regelmatig is het wisselen van een zender een probleem. Dit gaat heel traag (meer als 10sec) of zelfs helemaal niet. Opnieuw opstarten lost het probleem niet op .
De oplossing
Software update of nieuw tv-box kastje
7 reacties
Auteur
Online.nl
Datum
Beste Johan,
Zojuist heb ik u gebeld om deze klacht te bespreken. Ik ga uw TV ontvanger een software update sturen. Binnen enkele dagen bellen wij u terug om te bespreken of het langzame zappen hiermee opgelost is.
Met vriendelijke groet, Vincent van Online.nl
Auteur
Johan
Datum
Er is nog steeds niet terug gebeld door online.nl. Probleem doet zich nog steeds voor.
Auteur
Online.nl
Datum
Beste Johan,
Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen, maar ik kon u helaas niet bereiken. U geeft aan dat de software update niet geholpen heeft. Ik heb voor u een bestelling geplaatst om een nieuwe TV ontvanger bij u thuis te bezorgen.
Wij bellen u zo spoedig mogelijk terug om te bespreken of het langzame zappen-probleem hiermee opgelost is.
Met vriendelijke groet, Vincent van Online.nl
Auteur
Online.nl
Datum
Beste Johan,
Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn proberen we het later nogmaals.
Met vriendelijke groet, Chris van Online.nl
Auteur
Online.nl
Datum
Beste Johan,
Zojuist heb ik u proberen te bellen, helaas kon ik u niet bereiken. Wij willen u graag vragen om ons door te geven op welke tijdstippen u het beste te bereiken bent. U heeft inmiddels een nieuwe TV ontvanger ontvangen en aangesloten, wij willen graag weten of dit het probleem heeft verholpen. Ook heb ik u een mail gestuurd.
Met vriendelijke groet, Ali van Online.nl
Auteur
Online.nl
Datum
Beste Johan,
Ik heb vanmiddag telefonisch contact met u gehad. U heeft van ons een nieuwe TV ontvanger ontvangen omdat u problemen had met zappen. U hebt aangegeven dat u na het ontvangen van de nieuwe ontvanger hier geen last meer van hebt. Wij vinden het prettig om te horen dat u weer optimaal gebruik kan maken van uw TV. Zoals ook telefonisch besproken wil ik u vragen om de klacht af te sluiten. Wij willen u bedanken voor uw tijd en dat ik u mocht bellen.
Met vriendelijke groet, Ali van Online.nl
Auteur
Johan
Datum
Uiteindelijk wel opgelost door het sturen van een nieuwe TV box. De afhandeling heeft alleen lang geduurd. Had sneller gekund
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Johan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Online.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.