Opgelost door Online.nl: Zinloos

# 198381
Ron

Zinloos om hier klachten neer te zetten doen er helemaal niets mee zie data.Tip wat ik heb gedaan is een aangetekende brief naar de directie te sturen en dezelfde brief naar Kassa van de Vara.De medewerkers kijken alleen op een scherm daar kan je niet boos op worden.5 keer gebeld 5 uur in de wacht 4 formulieren geen enkele hulp en respons.

Gewoon dat alles naar behoren werkt probleem nu krijg 20 procent download (20mbps)en geen interactieve tv meer na een maand.(opleveringsproblemen)Wat ik verlang zal afhangen van de directie Online.nl

Online.nl
    Beste Ron,

We hebben zojuist een prettig gesprek gehad. Ik heb aan u uitgelegd dat we vanochtend hard gewerkt hebben om alles weer goed te maken.

Gelukkig is dit gelukt en hebben we u voor de problemen een coulance aangeboden. Hier ging u mee akkoord en heb deze voor u doorgevoerd. De coulance vind u terug op uw aanstaande nota.

Wij hopen dat bij deze uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

Martijn van Online.nl
    Ron
    Beste Martijn,was een goed verhelderend gesprek samen waarbij je mij precies vertelde wat er allemaal loos was gegaan met samenloop van omstandigheden.En wil zeker wel vermelden dat mensen fouten maken en hopen ook dat ze dat ook blijven doen.er bestaat namelijk geen foutloos mens.Inderdaad al mijn klachten zijn door jou in 1 keer opgelost daar bedankt ik je ook voor.Geen rancune tegen online! met vriendelijke groet Ron Groenendijk

Ron

Ook een klacht indienen over Online.nl?