Klacht Online.nl: Zoals op papier staat beëindiging per 28-12-2018

asdama

Ik heb mijn abo opgezegd welke per 28-12-2018 afloopt maar nu zeggen ze dat ik tm 31-01-2019 moet betalen omdat ik mijn tv pakket gewijzigd zou hebben op 17 januari.
Hier weet ik niets van, heb hier ook geen mail van gehad, volgens online hebben ze dat wel verstuurd maar naar een mailadres waar ze niets kunnen naar kunnen versturen want dan krijgen ze een foutmelding.
Dus erg raar.
Dit terwijl je gewoon een online mailadres krijgt waar ze wel de bevestiging van het contract naartoe hebben gestuurd welke loopt tm 28-12-2018
Maar online is van canal digital en die gebruiken praktijken welke niet echt 100% eerlijk gaan en zeker niet zoals de wet voorschrijft.
Klantenservice geeft 3x een ander antwoord omdat ze te lui of te ongemotiveerd zijn om iets na te kijken.
Waardeloos bedrijf
Ik ga dan ook niets betalen vanaf 29-12-2018.

Zoals het hoort , dus 12 maanden abo.
En geen dag langer

asdama
    Ik heb inmiddels al 40x uitgelegd via facebok messenger dat ik dat niet heb gedaan, en jullie hebben geen mail gestuurd naar het mailadres van online wat ik bij jullie heb, wat toch normaal is omdat daar alle correspondentie vanaf het begin af aan al naartoe is gegaan.
    Maar vanaf het begin zijn er door jullie al veel fouten gemaakt,en dan heb ik het nog niet over de waardeloze klantenservice en waardeloze wifi/tv.
    Ik heb geen ander pakket aangevraagd, hier zeker geen bevestiging van ontvangen, dus mijn abo loopt tm 28-12-2018 en langer niet.
    Mijn contract loopt op papier tm 28-12-2018 en ook heb ik dit via mail gehad op het online mailadres.
    Dat jullie nu komen met een ander contract kan ik niets aan doen, daar is verder ook geen bewijs van want het mailadres waar jullie het naar verstuurd hebben geeft direct een melding bij de verzender dat dit niet juist is.
    Ik heb ook nog bewijs dat jullie als emailadres het online adres gebruiken , want hier had ik in december al een melding over gemaakt.
    Jammer, maar ik sta in mijn recht.

En dat ik een wijziging zou hebben gemaakt klopt ook niet, en zeker niet als er duidelijk bij staat dat het dan ineens weer een nw abo wordt, wat ook schofterig is, want dat mag helemaal niet.

Maar canal digital waar jullie van zijn is een grote boevenbende welke nooit gehoord hebben van service en eerlijkheid.

Maar hebben jullie zelf wel eens goed nagedacht waar al die slechte recensies vandaan komen en dat jullie daar iets aan zouden moeten verbeteren ?
    Volgens mij niet want het regent al jaren klachten .
    asdama
    Nogmaals, ik heb geen mail gehad, dus u kunt dit ook niet bewijzen.

En dan nog klopt er niets van jullie verlenging daar dit nergens te vinden is op uw site.
    Dit moet nl wel duidelijk aangegeven staan , bij de rest van de gegevens als je een abo afsluit en dat is niet het geval dus dit is niet rechtsgeldig.
    Ook niet bij het gedeelte mbt aanpassen abo.
    Dus u kunt wel blijven zeggen dat mijn abo doorloopt maar helaas.
    Als jullie van die sneaky regels hebben moet de klant deze duidelijk kunnen lezen, en dat is dus niet.
    Ook is de mail niet verstuurd want er klopt niets van uw verhaal.
    Maar ga vooral door met onzin antwoorden, het gaat uiteindelijk jullie geld kosten want ik ga niet extra betalen voor iets waar jullie geen recht op hebben.
    En haal vooral op de site het gedeelte weg met deskundige klantenservice want dat is ook een leugen.

Ik heb als klant rechten en uw heeft plichten en daar hoort bij opzegging na 12 maanden en geen 13.

Want het liep vanaf het begin al fout.
    En gelukkig heb ik wel alle correspondentie bewaard.

asdama
    Zoals ook ik al eerder aangegeven heb, jullie hebben niets verstuurd, en ik heb niets veranderd daar mijn abo sinds 28-12-2017 niet veranderd is omdat ik alle zenders al van het begin af aan heb.
    Maar jullie blijven zeggen we hebben bewijs, stuur me dan nu een verzendbewijs van betreffende datum.
    En ik betaal tm 28-12-2018 langer niet, wat jullie ook blijven zeggen .
    Want ik heb hier wel bewijzen van, en van het opnieuw abo aangaan na verandering staat niets op jullie site, maar jullie denken een machtspositie te hebben maar dat maakt bij mij totaal geen indruk.
    En de klantenservice is waardeloos, ik ben niet de enige, maar blijf vooral de kop in het zand steken en denk alleen maar aan geld, niet aan service verlenen, want dat doen jullie niet.
    Maar dat online.nl zo zijn klanten behandeld zegt genoeg over het bedrijf, vandaar dat er weinig mensen tevreden zijn.
    Ja, qua prijs is het goed maar ook hier blijkt maar weer, goedkoop is duurkoop !!!
    Het gaat jullie geld kosten daar ik in mijn recht sta, en dus ook geen dag langer betaal dan in mijn contract staat.

Waardeloos bedrijf !!

asdama
    Ik heb de nieuwe provider gebeld, en die is wel meegaand en laat 't nw abonnement pas ingaan op 31-01-2019.
    Dus zorg ervoor dat ik dan ook gewoon alles
    nog kan gebruiken tot die laatste dag.
    En niet zoals doorgeven (28-12-2018) maar tm 31-01-2019
    asdama
    Goedendag, inmiddels met de nieuwe welwillende provider afgesproken dat per 31-01-2019 mijn nieuwe abo dient in te gaan,
    Dwz dat ik van online.nl wel nogmaals een opzegbrief krijg, dat ik vanaf 31-01-2019 geen kosten meer verschuldigd ben.
    Ik heb al een opzegbrief maar daar staat als einddatum 29-12-2018 op en ik vertrouw niets meer bij online, dus ik zie jullie er gerust voor aan dat ik na die datum wel nog moet betalen maar geen internet/tv/telefoon meer heb.
    Ik wil ook nooit niks meer te maken hebben met online.nl.

Ook een klacht indienen over Online.nl?